|  | Oculus Rift na notebooku a celkový dojem 14. 12. 2015 / 22:53 | |
|  | Zapomeň na jakékoli mobilní řešení natož na tvé ořezávátko, ta grafika je směšná nemá ani výkon obyč GTX750 - http://www.videocardbenchmark.net/compare.php?cmp[]=2833&cmp[]=2825
Neskutečně tě bude brzdit i CPU.
Jen pro zajímavost, pro OculusRift je potřeba rozlišení 2x1080x1200 pro každé oko se pak generuje scéna z jiného úhlu. To vše musí běžet v 90FPS.
Lidi co nějakou podobu VR mají/zkoušeli si stěžují na špatné rozlišení, potřebovalo by to daleko, daleko více - cca 12x 4k obraz! - dnes mají high end grafiky problém i s 4K - navíc u simulátoru bude velká brzda procesor.
Problém virtuálního lítání je, že tě VR odstřihne od všeho ostatního, sice jsou nějaké "virtuální dotekové rukavice", pro ty ale musí být optimalizovaná hra, což simulátory nejsou, ovládání je proto velice komplikované a vizuálně tě odtrhává od tvého HW. Ten kdo má trošku víc než jen joystick asi jen tak na VR nepřejde, už vůbec pak nelze dělat to že bys měl vedle na tabletu mapy a jiné udělátka.
VR někdy v budoucnu ano, v současné chvíli jen pro nenáročné VFR lítání s potřebou pořádného HW.
Tady je takový jednoduchší článek: http://www.svethardware.cz/recenze-virtualni-realita-a-pozadavky-na-graficke-karty/41502 |
| |
|