Zdravím,
netuší někdo, jestli se nějak změnila technologie oblačnosti v P3Dv3? Lidi si tam dělají srandu z tzv. popcorn clouds, ale mně na tom nejvíc zajímá, jestli někdo vyřešil problém placatých stratů.
Jedna věc mně totiž hrozně irituje a to je, že straty, byť SDK hovoří jinak, se ve FS2004-X zobrazují neustále placaté.
Podle SDK se model stratů přizpůsobuje výšce vrstvy, tj. pokud je menší, stejný model se jen zplacatí (zatímco u cumulů tohle nedělá).
Zkoušel jsem si jen tak pokusmo vymodelovat stratus, ale pořád se mi zobrazí placatý, pokud si nevymyslím výšku vrstvy stratu třeba 10 000 ft.
Na FB se objevují spousty krásných obrázků s vrstevnatou oblačností (stratus), ale nejsou placaté. Technologie vykreslování mraku je pořád stejná, ale ten model se nezobrazuje placatě. Čím to je? Udělali snad REX nebo ASN nové modely mraků? Nebo jen externí weather engine nepoužívá "stratus" pro zobrazování počasí a všude cpe cumulus?
Ptát se těch, co tam dávají ty obrázky jsem zkoušel, ale většinou to jsou jen lidi, co jen žehlí grafiku addonama nemajíce tušení, co jim to v tom simu dělá, takže se od nich kloudné informace člověk nedozví.
Díky za každé info
Letu zdar |
|