FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 8. 9. 2025, svátek má Mariana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prepar3D v3.x mraky Jeden příspěvek | Celý strom
Prepar3D v3.x mraky   3. 7. 2016 / 18:26
FSPilot   
Zdravím,

netuší někdo, jestli se nějak změnila technologie oblačnosti v P3Dv3? Lidi si tam dělají srandu z tzv. popcorn clouds, ale mně na tom nejvíc zajímá, jestli někdo vyřešil problém placatých stratů.
Jedna věc mně totiž hrozně irituje a to je, že straty, byť SDK hovoří jinak, se ve FS2004-X zobrazují neustále placaté.

Podle SDK se model stratů přizpůsobuje výšce vrstvy, tj. pokud je menší, stejný model se jen zplacatí (zatímco u cumulů tohle nedělá).

Zkoušel jsem si jen tak pokusmo vymodelovat stratus, ale pořád se mi zobrazí placatý, pokud si nevymyslím výšku vrstvy stratu třeba 10 000 ft.

Na FB se objevují spousty krásných obrázků s vrstevnatou oblačností (stratus), ale nejsou placaté. Technologie vykreslování mraku je pořád stejná, ale ten model se nezobrazuje placatě. Čím to je? Udělali snad REX nebo ASN nové modely mraků? Nebo jen externí weather engine nepoužívá "stratus" pro zobrazování počasí a všude cpe cumulus?

Ptát se těch, co tam dávají ty obrázky jsem zkoušel, ale většinou to jsou jen lidi, co jen žehlí grafiku addonama nemajíce tušení, co jim to v tom simu dělá, takže se od nich kloudné informace člověk nedozví.

Díky za každé info

Letu zdar
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ