Tak já to řeším v momentě, kdy si chci hrát na "doopravdy" a snažím pochopit jak to v reálu funguje a dnes mě to právě naroutovalo s potřebou týhle neobvyklý procedury, kterou se snažím pochopit. V Innsbrucku jinak asi dost běžná věc přes tenhle STAR.
Já to asi nemusím nutně mít v Littlenavmap, ale samozřejmě chci vědět jak na tuhle proceduru správně nastavit letadlo. A vypadá to, že to je tak i správně: https://www.youtube.com/watch?v=Mbpke7SqwDc&t=1738s
Tady v čase 23:26 je to krásně vidět. Už zase chápu víc, než ráno. Jestli správně z MFD chápu je to tak, jak říkáš, plán je přímo na dráhu 26 a řídí se podle 19-10 VISUAL APCH CIRCLE TO LAND pokynů a ručně upravuje hodnoty AUTOPILOTA. Naklesal do 3700 ft a pak podle vzálenosti D4,2 od OEV točí ručně letadlo na kurzy v chartu. Na poslední zatáčku AP OFF. |
|