A co bys tam chtěl nastavovat? Nevidím pro to jediný důvod. Mohl bys možná nastavit low latency mód, ale to není FPS hra, kde by tě předgenerované snímky poškozovaly.
Ve starém FSX a P3D jsem tam zapínal akorát sparse grid supersampling (a to nešlo v control panelu ale třeba NV inspectoru, SGSS není oficiálně podporovaný), ale ten nemá v novém FSXX smysl neb nepoužívá MSAA na kterém je to založeno. V X-Plane jsem zapínal, nebo vypínal (?) threaded optimalizaci, ale to se FSXX opět netýká protože je to nastavení spojené s OpenGL.
Můžeš si nastavit max perfromance, tzn. karta by neměla přecházet do úspornějších režimů snižováním taktů, když není ve hře plně zatížená, to mi ale přijde jako fajn featura když hra příliš grafiku nezatěžuje, tak to snižuje spotřebu a generované teplo, ale může vyvolat občasný stutter když se té grafice náhle naloží. |
|