FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Custom objekt v MSFS2020 Jeden příspěvek | Celý strom
Custom objekt v MSFS2020   27. 8. 2020 / 08:33
Willhelm   
Prostudoval sis pořádně SDK? Mají textury tvého custom objektu definovaný materiál tak, jak je to u FSXX nutné? XP11 umí zobrazit objekt s PBR ale pořád si s ním poradí i bez, u FSXX už je to však povinná fíčura a jeden z hlavních důvodů (avšak rozhodně ne jediný) proč staré scenerky do FSX/P3D nebudou fungovat v FSXX.

Aktuálně jde do FSXX stále tvořit jen s pomocí 3D studia Max, na podpoře Blenderu se snad pracuje - otázka je zda vývojáři využijí možností definice materiálu v Blenderu, nebo bude nutno použít combo Blender+Substance painter pro tvorbu textur.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ