A dalsi dotaz na online+online litani (VATSIM/IVAO):
Vetsinou se mi stava, ze sice dostanu SID, odstartuju, ale dostanu hned dct na vystupni prostor z FIRu. To je OK a slusne podekuji ridicimu za zkraceni letu.
Pri priletu k cili ale v 90% dostavam radar vectors az po intercept ILS/Approach, to znamena, ze STAR + transitions vubec nepouziju. A ja se vzdycky tak tesim, ze to mam nacvakany ve FMC, nebo naladeny a nastudovany, feety prepocitany na metry pro Jak-40 a potom me stejne vede az do konce.
Je to proto, ze provoz neni tak husty, aby bylo potreba STARy pouzivat a je to tak i v realu? Po dlouhe dobe se mi to stalo vcera, kdy jsem dostal STAR v LKPR i LKMT. V LKPR jsem byl ale hned po naletnuti vstupniho bodu STARu rozhazen z duvodu udrzeni rozestupu za SVK960?, ktery letel paralelne se mnou od BNO a dostal "rychlejsi" STAR a No.1 for landing (Proc ne ja ????? Stejne se potom pri taxovani flakal 5-10 GS a ja se pri tom chtel jeste podivat s prckem ctyricitkou na LZIB  |
|