FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 17. 5. 2024, svátek má Aneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rada pro VR uživatele v MSFS Jeden příspěvek | Celý strom
Rada pro VR uživatele v MSFS   29. 12. 2020 / 17:49
Tapi   
Řekl bych, že není řešením pouze hrubý výkon HW. Vyššího rozlišení a/nebo vyššího výkonu lze dosáhnout i jinak, nejnadějnější je zdá se tzv. "foveated rendering", tj. sledování pohybu očí a vykreslování ve vysoké kvalitě pouze té oblasti na displeji headsetu, kam se očí právě dívají. Technologie už existuje a jde jen o to, jak rychle se dostane i do oblasti gaming headsetů. Jako nejnadějnější vidím nový HP Revereb G2 Omnicept Edition:
https://www8.hp.com/us/en/vr/reverb-g2-vr-headset-omnicept-edition.html

Pokud budeme mít štěstí, tak z něj za rok odstraní všechny biometrické senzory a nabídnou ho třeba s označením G3 jako gaming headset. To by pak konečně mohlo být to řešení, po kterém všichni jako fandové VR sim létání toužíme...
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ