FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 16. 6. 2024, svátek má Zbyněk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Defoltní AP FS9/FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Defoltní AP FS9/FSX    3. 1. 2021 / 16:44
ulitej
// tady toto umi nacist hodnotu kompasu
// zobrazeni na MAX7218 ???
// tak vidis takle to tu nelze KONSULTOVAT
//////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

#include "LedControl.h"
// POUZITO JADRO PROGRAMU OD AUTORA viz (http://www.jimspage.co.nz/)
// ZOBRAZUJE SE MAGNETICKY (HEADING) Kompas pomoci MAX7219
// (http://www.banggood.com/MAX7219-Red-8-Bit-Digital-Tube-LED-Display-Module-For-Arduino-MCU-p-907849.html)
// sedmisegmentovky jsou na u tohoto výrobku na patici a je mozno je pouzit na prodlouzenem vyvodu a umistit
// mimo elekronickou cast na jinem miste (pouziti redukce na patici a konecny displej usnadnuje nanipulaci)
// redukci a patici displeje lze ziskat (www.

LedControl led_Display_1 = LedControl(48,47,46,8); // together running off of pins 12,11,10. původní piny
// Pin 48 is the DataOut
// Pin 47 is clock.
// Pin 46 is Load or CS
// The 8 is for how many displays you have to chain.

int CodeIn;// used on all serial reads
String Digit;
int KpinNo;
// P O Z O R pouzita promená "g" "a" psaná malimy pismeny (Amung a Amungx)
String Anung = "0" , Anuna = "0", AnunF = "0";
// String Anungx = "0", Anunax = "0"; // AnunFx = "0";
unsigned long TimeStart = 0;
unsigned long TimeNow = 0;
unsigned long TimeInterval = 500;
int pulseOn = 0;
String gearSimple, soundSimple, transSimple; // pridana promenna "soundSimple" pro zvukove navesti (procedura SOUND)
String KoldpinStateSTR, KpinStateSTR, Kstringnewstate,Kstringoldstate;

// promenne pro rizeni a zobrazovani na displeji (Transponder + Heading)
int i = 0; // i = pocitadlo poctu znaku (zobrazovanych cislic) na displeji
int cisliceD, hodnotaD; // pomocna promenna pro vyber cislice (cisliceD) a zobrazeni nactene hodnoty v poli value (hodnotaD) na displeji

int headCislice[3] ; // 3 promenna pro cislice prijate v kodu "
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ