FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Možné konflikty scenerek, jak jim předcházet? Jeden příspěvek | Celý strom
Možné konflikty scenerek, jak jim předcházet?   14. 1. 2021 / 13:53
Tragédie v JRD
ono to zatím vesměs moc řešit nejde.

autoři scenerek mohou prioritu (či něco takového) definovat ve scenerece, a pak ty můžeš určit prioritu v souboru .. tvl, Content.xml nebo tak nějak.

nicméně, pokud to autoři scenerek nějak nespecifikují, nemusíš to řešit, a pokud to musíš řešit, je to zmíněné v radme.

ad scenerky v adresáři - výkon simulace jako takové to prakticky neovlivnuje, ale dost to ovlivnuje cas nabehu simulatoru, a to v zavislosti na tom, kolik souboru ta scenerka obsahuje.

klasicke landmarkové a letistni scenerky jsou ok, ty vetsinou moc souborů neobsahují, průser jsou scenerky ktery jsou udelane bez optimalizace z google earth converteru - tam jedna scenerie jednoho přístavu obsahuje třeba 30 - 40 000 soborů. pak stačí 3-4 takové scenerky, a flight simulator ti nabíha klidně deset minut.

takže - scenerky typu landmarky, meshe, letiste apod .. klidne tam mít pořád. scenerie typu vygenerovaná scenerie z fotogram dat googlu tam nemít ideálně vůbec
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ