| | Možné konflikty scenerek, jak jim předcházet? 14. 1. 2021 / 13:53 | |
| | ono to zatím vesměs moc řešit nejde.
autoři scenerek mohou prioritu (či něco takového) definovat ve scenerece, a pak ty můžeš určit prioritu v souboru .. tvl, Content.xml nebo tak nějak.
nicméně, pokud to autoři scenerek nějak nespecifikují, nemusíš to řešit, a pokud to musíš řešit, je to zmíněné v radme.
ad scenerky v adresáři - výkon simulace jako takové to prakticky neovlivnuje, ale dost to ovlivnuje cas nabehu simulatoru, a to v zavislosti na tom, kolik souboru ta scenerka obsahuje.
klasicke landmarkové a letistni scenerky jsou ok, ty vetsinou moc souborů neobsahují, průser jsou scenerky ktery jsou udelane bez optimalizace z google earth converteru - tam jedna scenerie jednoho přístavu obsahuje třeba 30 - 40 000 soborů. pak stačí 3-4 takové scenerky, a flight simulator ti nabíha klidně deset minut.
takže - scenerky typu landmarky, meshe, letiste apod .. klidne tam mít pořád. scenerie typu vygenerovaná scenerie z fotogram dat googlu tam nemít ideálně vůbec |
| |
|