FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 12. 2025, svátek má Ester Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
pro kumu Jeden příspěvek | Celý strom
pro kumu   6. 6. 2005 / 19:22
Kryštof
Čau primáři, venku je příšerně, na primáru na D1 jseme pěkně zmokli.
Sratování na 412 HP - zapnout obě baterie, oba měniče, dále pokračuješ prvním paliv. kohoutem na příslušné straně spouštěného motoru. Pak následuje zapnutí dvou paliv. čerpadel. Zapneš starter na kolektivu, na 12% otáček N1 začneš otáčet přípustí paliva. Hlídají se motorové hodnoty + tlaky a teplota oleje na hlavním a vloženém reduktoru. Po dosažení 55% N1 vypínáš startér, volnoběh na 60 - 80% RPM rotoru, vypínáš audio alarm otáček rotoru, nahazuješ druhý motor, generátory, avioniku...EP to má myslím stejné, EC 135 díky FADECu je připravená odstartovat do 1 min. tam se jenom přehodí ovládání motoru a vše jde v automatické sekvenci.
Ještě dodám, před nedávnem se řešilo jak je možné se na zemi nepřekročí přípustné táčky turbíny a rotoru. Existuje mechanická a nových mašinách elektronická pojistka. Max. otáčky na zemi ,myslím že jsou okolo 97%, ve chvíli kdy se začne zvedat kolektiv zvednou se otáčky automaticky na 100%.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ