Tuto temu som polozil preto lebo som si vsimol ze niekedy jednoduche scenerky spapaju hodne FPS. Napriklad Medlanky (tymto nechcem autorov nejak urazit je to len postrech). Ked niekedy lietam nad Brnom neda sa mi zastavit v Medlankach je to pekna scenerka a jej minus ze pri nom nahli pokles FPS (okolo o 8FPS). Hlavne ked letim nanho a som pri nom.
Davnejsie prebehla tema ako usetrit FPS bolo spomenuty pocet polygonov a velikost textur. V tedy som musel zvazit moj projekt Pezinka, kedze som chcel donho dat dost objektov. Nastastie to bolo pri zaciatku. Takze prace som nemal vela. Na kazdom objekte som odstranil spodnu cast co pri takom mnozstve objektov sa ziska dost polygonv. A trosku matiky. Mam 100 domov co by zaberaly 9 polygonov ale spodok som dal prec (takze to je 8 polygonov) co jo na vyse 100 polygonov. A to znamena ze mozem dat navyse 12 domov. Dobre nie?
Taktiez som zmensil niektore textury
A co vy hovorite, ako sa da este usetrit FPS na scenerke?