FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako usetrit FPS... Vyjadrite sa Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Ako usetrit FPS... Vyjadrite sa   30. 7. 2005 / 12:40
Marky Parky   
Ono je na FPS docela znat taky jak je to vykreslovano. Zatímco GMXové scenerky používají köd optimalizovaný pro 3D, který je celkem rychlý, klasické SCASM polygony se počítají na procesoru a pak teprve posílají grafické kartě.

Rozdíl v rychlosti je takový, že v GMAXu je možné mít řádově odhadem 10x víc polygonů při zachování stejného FPS.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ