FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 18. 8. 2025, svátek má Helena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Autogen na textuře 128 (tráva) Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Autogen na textuře 128 (tráva)   6. 10. 2005 / 17:18
jirpe
Mam obavu, ze ty standardni landclass typy nezmenis, no mozna to jde. Ja to delam tak, ze udelam dva polygony na sobe, jeden je 128, ktery vytvori travu, druhy pouzivam 1183 na odstraneni autogenu. Ten druhy ja davam do vyssi vrstvy (layer), coz asi neni nezbytne. Je vhodne dat tomu druhemu polygonu vyssi imbrication number.
   Seznam příspěvků  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ