FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Flight1 Super80 - první dojmy... Jeden příspěvek | Celý strom
Flight1 Super80 - první dojmy...   3. 12. 2005 / 08:51
Marky Parky   
Nedávno se tu někdo ptal na F1 Super80, tak tady mám první dojmy....

Grafické provedeni modelu nebudu hodnotit, protože si na něj nějak nepotrpím a tak jsem ho nezkoumal. Panel je velmi dobŕe zpracovaný, přehledný, vypadá to, že většina systému je opravdu simulována.

Je vidět že je to následník DC9 - kdo byl zvyklý na DC9, bezproblému MD80 nastartuje po paměti ( a to bez chyb které byly v DC9 ) a dostat ji do vzduchu na okruh jen se zapnutím základnich funkcí není problém.

Co doznalo změny je navigace a autopilot. Zatímco v původní F1 DC9 autopilot uměl jen základní funkce, zde už umí teměř vše co od A/P v modetním letadle vyžadujeme. A navigace, kde jsme v DC9 byli odkázaní na klasickou VOR/DME/NDB navigaci, případně na CIVA INS, doznala také změny. Jako systém prostorové navigace je použita OMEGA, která má výhodu, že nepotřebuje zdlouhavé alignování ( i když nedosáhne takové přesnosti jako správně zupdatovaná CIVA ) a jako systém vertikální navigace je přítomna PMS ( předchůdce dnešních FMS ). Kombinace těchto dvou zařízení s klasickou radionavigací vypadá moc slibně a jako velká plus vidím že:
a) OMEGU je stále nutné programovat dopředu, ale pohodlněji nežli CIVu, takže majitelé jsou nezávislí na updatech AIRACu - prostě před odletem nabuší příslušnou příletovku bod po bodu a hotovo....
b) OMEGA narozdíl od CIVY umí nahrát hotové letové plány ve formátu .FPL ( to co používá default FS planner ).

Na závěr zmíním ještě další věci které mne potěšily:
a) všechny věci jako payload a pod jsou vestavěny přímo v panelu letadla, není potřeba žádných externích programů
b) přímou součástí tohoto nastavení je možnost jedním klikem přepínat mezi různými režimi letadla ( cold and dark, engines running, level flight ) a není nutné si dělat starosti s tím, že je potřeba mít nějaký speciálně uložený let pro to aby člověk mohl začít od začátku.

No a na závěr snad jen zmíním, že tradá, sbohem omezení 1000ft / min...
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ