FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Analog plyn a trim vs. autopilot Jeden příspěvek | Celý strom
Analog plyn a trim vs. autopilot   30. 1. 2006 / 15:18
Jennik   
Diky novemu joysticku a par udelatkum jsem si krapet zkomplikoval zivot pri letani (misto aby to bylo naopak)... zajimalo by me, jak podobnou vec resite vy:

1. Trim
Doted jsem mel trim na tlacitkach joysticku. Ted jsem neodolal a namapoval jsem jej na osu (X-52). Jenze ejhle. Kdyz vytrimuju po vzletu a pak zapnu AP, tak po nejake dobe dojde k tomu, ze si Ap sam vesele trimuje - nicmene muj otocny knoflik nikoli. dyz pak sahnu rucne na plynovou paku a ovladac se jakoby "probere", FS si nacte bleskove udaj z meho analogoveho trimu (v tu chvili uz uplne mimo) a AP to strasne rozhodi.

2. Plyn
Jde vlastne o ten samy problem. Na rozdil od realu, kde AP fyzicky pohybuje pakama plynu, takze po odpojeni AP mate letoun v ciste konfiguraci - tady se deje neco podobneho. Po odpojeni AP se mi nahle zvysi tah motoru neb naopak kvuli tomu, ze moje plynova paka neodpovida poslednimu nastaveni plynu AP.


Kdyz potom pri pristavani vypnu autopilota (nelitam letadla s FMS), docela mi to da praci udrzet letadlo v nejakem slusnem rezimu na finale, pac se mi vzdy dost rozhodi trim a plyn...
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ