Za fotky vdacime delivery pilotovi ktory je momentalne v seattli a robi test flighty nasej novej krasky, aby ju v sobotu mohol priviezt domov.
Kompletny balicek fotiek na http://www.slovak-airports.net/img/planes/OM-NGA.zip
slovak-airports.net diskusia:
memir
#22143 | 7.3.2006 | 1:59 | re
Dnes bol na programe Customer Walk. To je podrobna kontrola celeho lietadla zakaznikom. Technici si pozreli svoje veci, vratane dokumentacie, cabin crew examinerka skontrolovala cele vybavenie kabiny pre PAX a ja som presiel kokpit plus som mal briefing s test pilotom od Boeingu s ktorym zajtra poletim Customer Delivery Flight. To je cca dvojhodinovy let, ked sa preskusaju takmer vsetky systemy lietadla. Vratane vypnutia a nahodenia oboch motorov vo vzduchu, strata pretlaku v kabine a vypadnutie masiek, pady na roznych stupnoch vysunutia klapiek a Manual Reversion co je vlatne kompletne vysadenie hydrauliky lietadla a naozajstny let "na ruku". 737 je mozne ukocirovcat len mechnicky bez akychkolvek hydraulickych posilovacov ked treba. Sice tazko ale ide to. To je vyhoda 737 oproti Airbusu... Ked ma chyti muza tak mozno napisem podrobny report...