FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Cold and Dark B747 qos Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos   7. 3. 2006 / 21:44
Teflon_490   
Ano, o tom reversu se to vi, taky jsem nad tim dumal, az to nasel na foru. Pokud mas zaply "nacelle anti-ice" na motorech,tak se automaticky podle elektroniky zvysi idle tah motoru asi o 5%. No, a jde o to, ze jakmile pouzijes za normalniho stavu revers (za normalniho stavu ho davas pri idle thrust), tak pokud trochu pridas plyn, revers se vypne. No a tady je kamen urazu. Jelikoz mas zaply ten anti ice, FSka si mysli, ze nemas plyn na nule a nejde tudiz pouzit normalne revers. PMDG o tom vi, ale neslo to nejak obejit bez toho, aby taky nezrusili logiku anti ice/zvyseni idle tahu. Takze jedina moznost je vypnout pred pristanim anti ice. Snad by to melo byt opraveno v 747F produktu.

Co se tyce crossfedu, tak ten nejak taky dobre nechapu, protoze jsem i na jinych strojich zkousel dat do jedne nadrze vyrazne vice/mene paliva a zapl crossfeed a palivo se jednoduse neprecerpalo. Taky nevim ani presne, jak ma tedy crossfeed fungovat.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ