Ano, o tom reversu se to vi, taky jsem nad tim dumal, az to nasel na foru. Pokud mas zaply "nacelle anti-ice" na motorech,tak se automaticky podle elektroniky zvysi idle tah motoru asi o 5%. No, a jde o to, ze jakmile pouzijes za normalniho stavu revers (za normalniho stavu ho davas pri idle thrust), tak pokud trochu pridas plyn, revers se vypne. No a tady je kamen urazu. Jelikoz mas zaply ten anti ice, FSka si mysli, ze nemas plyn na nule a nejde tudiz pouzit normalne revers. PMDG o tom vi, ale neslo to nejak obejit bez toho, aby taky nezrusili logiku anti ice/zvyseni idle tahu. Takze jedina moznost je vypnout pred pristanim anti ice. Snad by to melo byt opraveno v 747F produktu.
Co se tyce crossfedu, tak ten nejak taky dobre nechapu, protoze jsem i na jinych strojich zkousel dat do jedne nadrze vyrazne vice/mene paliva a zapl crossfeed a palivo se jednoduse neprecerpalo. Taky nevim ani presne, jak ma tedy crossfeed fungovat. |
|