FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Cold and Dark B747 qos Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cold and Dark B747 qos   8. 3. 2006 / 15:44
Gustav ( BHA576 )   
Promiňte,že jsem se trochu odmlčel.Chřipka.
1. To hlášení,jak bylo psáno se mi u Jumbíka objevovalo pouze tehdy,když začaly nějaká čerpadla jít naprázdno.Nejčastěji jsou to : center a overhed.Tyto při natankování asi do 70 000 kg paliva vypínám ještě před nahozením motorů.Zapnuté mám pouze čerpadla všech čtyř hlavních nádrží MAIN 1 až MAIN 4.
2. K vyrovnávání nádrží je to sáhodlouze popsané v manuálu a umí to,ale procedura mi to připadá příliš složitá a bohužel pro mne i těžko pochopitelná a tak to udělej jednodušeji.
V té nádrži ve které máš míň prostě na chvilku vypni čerpadla a ta druhá jí tak "dohoní",ale pozor!!!Za letu,ale asi i na zemi musí Jumbíkovi jít vždy minimálně dva páry čerpadel jinak je problém.Takže než třeba tu krajní na chvíli vypneš tak "překrosuj " aby všechny hlavní nádrže byly na "společném potrubí" a pak teprve tu kde je méně na chvilku vypni a zapni jí až bude mít stejně i "její sestřička ve druhém křídle"
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ