XP11 - vytížení procesoru
Bohužel nijak. Narážíš na limit OpenGL a XPlane. OpenGL podpora multithreadingu je pro programátory dost ošemetná věc (jako kdyby sám multithreading nebyl) a bohužel OpenGL s tím neumí pracovat moc dobře.
A určitě se vyhni srovnávání simulátorů s hrami. To jsou dva úplně odlišné světy, u her (až třeba na nějaké masivní strategie) většinu práce dělá grafika. U simulátoru spoustu věcí dělá procesor. U XPlane se tohle v budoucnu změní s příchodem Vulkanu a Metalu, ale zázraky taky nečekej, kor na slabším PC. I když se slabším procesorem a relativně rozumnou grafikou bys mohl nějaké citelnější zrychlení pocítit, protože právě dost věcí s Vulkanem převezme graf. karta. Nicméně podle prvních interních beta testů je nárůst framerate citelnější s AMD (protože jejich OpenGL driver je tristní), řádově až desítky procent, s Nvidia už ne tolik, řádově spíš jen procenta.
OndraT, 21. 01. v 12:16
| | | | | SONP, 24. 01. 2020 v 09:15 |
| | | | | | | xWing, 24. 01. 2020 v 12:09 |
| | | | | | | | | xWing, 24. 01. 2020 v 17:30 |
| | ltow, 22. 01. 2020 v 07:26 |