XP11 - vytížení procesoru

Bohužel nijak. Narážíš na limit OpenGL a XPlane. OpenGL podpora multithreadingu je pro programátory dost ošemetná věc (jako kdyby sám multithreading nebyl) a bohužel OpenGL s tím neumí pracovat moc dobře.

A určitě se vyhni srovnávání simulátorů s hrami. To jsou dva úplně odlišné světy, u her (až třeba na nějaké masivní strategie) většinu práce dělá grafika. U simulátoru spoustu věcí dělá procesor. U XPlane se tohle v budoucnu změní s příchodem Vulkanu a Metalu, ale zázraky taky nečekej, kor na slabším PC. I když se slabším procesorem a relativně rozumnou grafikou bys mohl nějaké citelnější zrychlení pocítit, protože právě dost věcí s Vulkanem převezme graf. karta. Nicméně podle prvních interních beta testů je nárůst framerate citelnější s AMD (protože jejich OpenGL driver je tristní), řádově až desítky procent, s Nvidia už ne tolik, řádově spíš jen procenta.

OndraT, 21. 01. v 12:16
Jennik, 21. 01. 2020 v 11:33
OndraT, 21. 01. 2020 v 12:16
Atarian, 21. 01. 2020 v 16:57
OndraT, 21. 01. 2020 v 17:18
Atarian, 21. 01. 2020 v 17:26
OndraT, 21. 01. 2020 v 17:42
SONP, 24. 01. 2020 v 09:15
OndraT, 24. 01. 2020 v 09:21
xWing, 24. 01. 2020 v 12:09
Atarian, 24. 01. 2020 v 17:12
xWing, 24. 01. 2020 v 17:30
Atarian, 24. 01. 2020 v 17:51
OndraT, 24. 01. 2020 v 18:16
Atarian, 24. 01. 2020 v 18:55
Atarian, 24. 01. 2020 v 17:01
OndraT, 24. 01. 2020 v 17:14
JirkaK, 24. 01. 2020 v 17:17
JirkaK, 24. 01. 2020 v 17:23
Atarian, 24. 01. 2020 v 17:50
OndraT, 24. 01. 2020 v 18:13
Willhelm, 21. 01. 2020 v 18:51
ltow, 22. 01. 2020 v 07:26
JirkaK, 23. 01. 2020 v 21:50
JirkaK, 23. 01. 2020 v 21:55
JirkaK, 23. 01. 2020 v 22:20