Je to tak, že v AIPU jsou uvedena SLPM (Státní letištní provozní minima) pro každou kategorii letounu, pro každý typ přiblížení a rovněž pro každý světelný dráhový systém - AIP AD 1.1-9. Zde je například uvedeno, že pro kategorii letadla "A" a dráhovém osvětlovacím systému "CAT I" a při přímém přiblížení "ILS CAT I" potřebujete 500 m RVR a DH je 200ft. Jestliže je tedy v AIP přibližovací mapce napsáno OCH nižší (méně než 200 ft) platí pro nás DH 200 ft . Jestli je ale OCH vyšší než DH (tedy více než 200ft) pak je pro nás závazná OCH - nesmíme ji proklesat. Pak tedy máme výšku rozhodnutí výše než 200 ft přestože ostatní podmínky pro CAT I jsou splněny, ale pravděpodobně jsou tam nějaké překážky, které nám nedovolí sklesat níž. Tohle všechno u JEPPIKA odpadá, tam je to vše uvedeno.