FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problémy s průhledností (podruhé) Jeden příspěvek | Celý strom
Problémy s průhledností (podruhé)   26. 7. 2003 / 20:22gembler
Existuje lék na problémy s průhledností, kdy například za plotem není vidět kus baráku? Pokud texturu uložím s jednobitovým alpha kanálem (555-1), tak je to v pořádku, ale zase ty objekty nejsou vidět z větší vzdálenosti a pokud nejsou hodně přiblížené, tak vypadají dost hnusně - pixely poházené v prostoru. Problémy dělají objekty s texturami s vícebitovým alpha kanálem (DXT, 444-4, 888-4, atd.). Zkoušel jsem uložit textury stromků od Petra Bednáře s 1-bit alpha, vše fungovalo, ale na pohled byly ještě hnusnější než originál FS stromy.

Vím, že se to tu už jedno probíralo a došlo se k závěru, že se v gmaxu nastaví opacity na 99%. Tím se vše vyřeší, ale objeví se nové problémy - např. stromy za plotem se vykreslují před ním, apod. Možná je problém neviditelnosti objektů v zákrytu nevyřešitelný - to by asi jinak byly originální FS stromky v o něco lépe vypadajícím DXT formátu. Kdyžtak napište jestli to jde ošetřit, abych se pořád nesmyslně nepokoušel opravit neopravitelné.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ