| | | Z-50ka je známé Československé akrobatické letadlo. Model pro FS je kompletně animovaný a má průhlednou kabinu. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 5854 |
| | |
| | Let L-13 Blaník je dvoumístný celokovový větroň. Je určen k výcviku i k výkonnému létání. Při obsazení 1 pilotem je vhodný i k létání základní akrobacie. Tento Blaník s poznávacími znaky OK-9821 létá v současné době na letišti
Chotěboř, kde slouží místním aeroklubu. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 1931 |
| | |
| | Let L-23 Super Blaník je dvoumístný celokovový větroň, který je odvozen od úspěšného větroně L-13 Blaník. Hlavní rozdíly jsou nový kokpit s větším průhledným překrytem s lepším výhledem, ocasní plochy "T" (minimalizuje poškození při přistání do terénu) a zjednodušená křídla bez vztlakovývh klapek s novými koncovými oblouky. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3853 |
| | |
| | Let L-13 Blaník je dvoumístný celokovový větroň. Je určen k výcviku i k výkonnému létání. Při obsazení 1 pilotem je vhodný i k létání základní akrobacie. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3996 |
| | |
| | Toto Aero létalo v letech 1951-1959 u ČSA. Oproti OK-KGB je vylepšen model, který je nyní kompletně animovaný. Také je použitá zcela nová dynamika. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4774 |
| | |
| | První Aero Ae-45 vzlétlo v roce 1947 a následně bylo často používáno jako aerotaxi, až do doby, kdy tuto práci převzaly Moravy. Toto letadlo s registrací OK-KGB je ve verzi S, která měla oproti původnímu Ae-45 vylepšenou konstrukci, vyšší dolet a předělaný interiér spolu s přístrojovou deskou. | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 5255 |
| | |
|
|