FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 17. 11. 2025, svátek má Mahulena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vtipy :o) Jeden příspěvek | Celý strom
Vtipy :o)   4. 5. 2004 / 21:13
Switch   
Jestli už to tady bylo, tak se omlouvám:

Mladý muž se ptá jedné své známé: "Poslouchej, ty prý teď chodíš s nějakým leteckým dispečerem...", načež ona rychle odmítne: "Negativ..."

Starý dispečer, sloužící mnoho desítek let na oblasti přijde večer domů z práce a jeho žena se ptá:
-Udělal's ten nákup?
- Jaký nákup?
- Ráno jsem ti říkala, ať koupíš chleba, mléko a dvě piva..
- .....a potvrdil jsem ti to ??

Sexuologický výzkum, ptají se pilota: "Kdy jste se naposled s někým miloval?"
pilot:"...hm, to už bude dlouho, myslím, že 1957."
vyzkumník: "ano, to je opravdu dlouho.."
pilot:"to bych řek, už je 2130!!"

Dva lovci z Texasu letěli na Aljašku lovit losy. Letadlo přistálo na zamrzlém jezeře a do dvou hodin byli oba zpátky a každý táhnul na saních velikého losa. Vyčerpaní dorazili k letadlu a pilot povídá:
"Pánové, tohle mrňavý letadlo neunese ty dvě těla navíc. Jedno tu budete muset nechat."
"Hele, to je baba, a ne pilot!"
Druhý lovec se přidá:
"No jasně. Loni jsme tu byli taky, taky jsme ulovili dva samce, a pilot, co neměl o nic větší letadlo, se nebál."
Pilot se naštval:
"Sakra, přece dokážu lítat jako ostatní. Dobře, naložte to."
Naložili letadlo, pilot nahodil motor a rozjeli se po zamrzlém jezeře. Letadlo se konečně odlepilo od země, ale nemělo dostatečnou stoupavost a tak škrtlo o vrcholy stromů u jezera, převrátilo se a spadlo. Z trosek se vyhrabává pilot, otřesený nárazem a mumlá:
"Sakra, kde to jsme?"
A jeden lovec se tak rozhlídne a říká:
"No, řek bych, že tak o padesát metrů dál, než loni."

Dispečeři na letišti ve Frankfurtu jsou často docela protivní. U pilotů očekávají, že nejen vědí, kam mají rolovat, ale i kudy. To vysvětluje průběh konverzace mezi Frankfurt Ground a Speedbirdem 206 (let British Airways).
Speedbird 206: Věž, tady Speedbird 206, mimo hlavní runway.
Věž: Guten morgen, odjeďte k vaší bráně.
Speedbird 206 najede na hlavní spojku a zastaví.
Věž: Speedbirde, vy nevíte, kam máte jet?
Speedbird 206: Vydržte, vyhledávám bránu.
Věž: Speedbirde, vy jste ještě nikdy neletěli do Frankfurtu?
Speedbird 206: Jo, ve čtyřicátém čtvrtém, ale to jsme nestavěli…

Na letišti hlídají dva černí šerifové. Jeden z nich si s obdivem prohlíží velký Boeing 747 a povídá druhému: "Nedovedu pochopit, jak můžou teroristi tak velké letadlo unést."
"Ty vole," říká druhý, "to se neunáší na zemi, ale ve vzduchu, když je to letadlo takhle malinký!"

Cessna 182 táhne Blaníka na laně a jsou nuceni prolétávat prostor třídy C. Cessna nemá rádio a tak koresponduje pilot Blaníka. Přibližně v půlce prostoru dostanou příkaz točit 90 stupňů doprava. Pilot Blaníka na to odpová : "A jak to mám udělat ? Zařvat z okýnka ?"


Pilot L-13SW : "finále 18 pravé, žádám touch and go"
TWR: "touch-touch-touch-touch and go povoleno"

Žák, totálně ztracen při navigačním letu, konečně najde nějaké letiště a řekne do rádia "Veliké letiště s malou Cessnou 152 na okruhu, oznamte své jméno !"

Bylo to v dobách Sovětského Svazu a kontrolování, TU-154 byl na krátkém finále v Oslu. V blízkosti dráhy bylo veliké pole a řídící upozorňoval pilota
- "zkontrolujte [check] farmáře vpravo od dráhy"
- "Všichni pracují", odpověděl sovětský pilot s čistě ruským přízvukem.

Řídíci: Citation 1234, když mě přestanete říkat Center, přestanu vám říkat dvoumotorová Cessna.

DC-10 po trošku delším přistání...
TWR: American 751 Heavy, na konci dráhy doprava, bude-li možno, jinak Guadalupe exit z dálnice 101 zpět na letiště.

C-130 provádí IFR přiblížení do Frankfurtu:
TWR: AF1733, finále 27R, vzdálenost 8 NM. Před vámi UH-1, 3 míle, zmenšete rychlost na 130 knots
A/C: Potvrzujeme, zpomalíme našeho ptáčka na 130 knots jenom pro vás
za pár minut
TWR: AF17336, vrtulník před vámi, 1,5 míle, zpomalte ještě na 110 knots.
A/C: AF zpomaluje dál na 110 knots
TWR: AF33, jste 3 míle od bodu dotyku, vrtulník před vámi nyní 1 míli, zpomalte na 90 knots
A/C: poněkud rozlobeně Pane, víte, jaká je pádová rychlost C-130 ??
TWR: Ne, ale zkuste se zeptat vašeho druhého pilota, ten by to mohl vědět.

TWR: USAF 353, přejděte Cleveland Center, 135.6 naslyšenou
pauza
TWR: USAF 353, přejděte Cleveland Center, 135.6 !
opět pauza
TWR: USAF 353, jste jak moje žena - nikdy neposloucháte!!
pilot: Věž, USAF 553, možná, že kdyby jste ji oslovoval správným jménem, tak by jste dostal lepší odpověď.

Pilot: OK-ABC, žádám instrukce pro vzlet:
Věž: pomalu přidejte plyn, zkontrolujte motorové hodnoty, udržujte přímý směr......

TWR: Slov-Air 414, povoleno visuální přibližení na dráhu 02, ohlaste finále
OIR 414: Povolené visuálne priblíženie, finále dáme
po chvíli
TWR: Slov-Air 414, jakou máte polohu ?
OIR 414: Veža, máme práve semifinále

TWR: DOM, nastavte alfu 0476.
A/C: opakujte
TWR: alfa 0476
A/C: .... čtyři ...šest.....
TWR: chcete nějaký jednodušší ??

APP: CSA0823, točte doprava a oznamte kurz:
A/C: provedu, 341, 342, 343, 344, 345.....

TWR: Hawk 20, je to stejné letadlo, které dávalo stav nouze před dvěma hodinama ??
Hawk 20: negativ pane, jenom stejný pilot.

V Číně, polovina let osmdesátých:
DC-3 plná turistů nastartuje motory, po chvilce je vypne a kapitán oznámí cestujícím:"Toto letadlo je nemocné, poletíme jiným". Přestoupí do jiného letadla, nastartují motory, po chvíli opět vypnou a kapitán říká:"Toto je ještě více nemocné. Vezmeme si to první"

Po nepříliš povedeném přistání, které provedl druhý pilot se v kabině ozve. "Vážení cestující, naše společnost se vám omlouvá za toto tvrdé přistání, které provedl druhý pilot".
Pár měsíců později, stejná posádka, tentokrát provede tvrdé přistání kapitán. Druhý pilot se okamžitě chopí mikrofonu palubního rozhlasu: " Vážení cestující, naše společnost se vám omlouvá za toto tvrdé přistání, které provedl náš kapitán osobně". Kapitán se rozlobeně otočí na druhého pilota:" A to bylo co ?". "Pamatuješ, před pár měsíci ? To jsi provedl to stejné ty mně !!", brání se co-pilot.
kapitán: "Ano, ale já jsem nezaklíčoval"

Pilot jedné společnosti byl výborný pilot, ale trošku pokulhával ve slušném jednání s cestujícími. Jednou, když letadlu před nimi bouchla pneumatika a museli čekat, než budou zbytky gumy odklizeny z dráhy, tak cestujícím řekl:"Vážení cestující, omlouváme se za zdržení, ale musíme počkat, než uklidí to, co zbylo na dráze z toho letadla, co přistávalo před náma"

Rusáci postaví v poušti kulometný hnízdo a dají do něj vojáka na hlídání. Za tři dny přijdou, hnízdo v troskách a voják nikde. Ale od hnízda vedou cik-cak stopy, tak po nich jdou a na konci najdou vojáka. Hubu celou od krve, zuby vyražený, celej zkroucenej ale živej.
"Co se stalo" ptaji se ho.
"No přiletěl němec se Štukou a začal na mě útočit. Já po něm pálil co to šlo, on hodil bombu, já viděl že to jde přesně na mě tak jsem zdrhnul z hnízda. Hnízdo na sračky, ale mě se nic nestalo. On na mě začal dělat nálety tam a zpátky, střílel z kulometu jak o život, ale já kličkoval a ani jednou mě netrefil. Pak mu došly náboje."
"No dobře, ale z čeho seš teda tak dobitej?"
"No von pak přistál támhle za tou dunou, došel ke mě a rozkopal mi držku !!!!"

30 největších lží v letectví:
Jsem z ÚCL a jsem tu proto, abych vám pomohl.
Já ? Já jsem nikdy neporušil minima.
Budeme tam včas, možná o malou chvíli dřív.
Promiňte madam, vypadá to, že jsem ztratil "Jet keys"
Nechci být profesioní pilot a lítat pro aerolinie.
Opravil jsem to napoprvé, muselo se pokazit něco jiného.
To turbulence pokazila mé přistání.
Brýle ? Ty potřebuji akorát na čtení.
Počasí bylo přesně na minimech.
Počasí se zlepšuje, za chvíli to bude VFR.
Nestarej se o těžiště a hmotnosti - to poletí.
Když kousek sklesáme, myslím, že uvidíme světla.
Je mi 22 let, mám 6000 hodin, univerzitní diplom a 3000 hodin na Learjetu.
Ten náhradní díl jsme odeslali včera.
Mám rád ženskou jako druhého pilota.
Vše, co musíte dělat, je postupovat dle příručky.
Letadlo překračuje výkony uvedené v letové příručce o 20 procent.
My, zaměstnanci v letectví jsme přepláceni, nenadřeme se a všichni nás respektují.
Žádný problém, mám 2000 hodin na tomto typu.
Mám 5000 hodin, 3200 skutečně přístrojových.
Nemusíš to hledat, pamatuju si to.
Samozřejmě, že to odletím. Má to přece křídla, ne ?
Do oběda budeme doma.
Vaše letadlo bude připraveno ve 14:00.
Vždycky rád uvidím někoho z ÚCL.
Lítáme každý den - nepotřebujeme přezkoušení.
Právě to přišlo z prohlídky, nemůže tam být nic pokaženého.
Myslel jsem, že to hlídáš ty.
Samozřejmě, že vidím letiště.
Jsem si jistý, že podvozek byl otevřený.

   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ