FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax textury Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Gmax textury   20. 2. 2003 / 07:40
Míra KV
Textura musí být ve formátu DXT1 nebo DXT3. Lze to převést v ImageTool. Jo a taky by se mělo udělat v ImageTool "CreateMipMaps" - tím se ta textura rozdělí na cca 7 postupně se zmenšující obrázky.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ