FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 1. 5. 2024, Svátek práce Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textury pro Autogen Jeden příspěvek | Celý strom
Textury pro Autogen   14. 5. 2003 / 19:07Luboš Petráň
Dělám na Autogenu pro České Budějovice. Používám dosud defaultní textury. Na okrajích města to celkem ještě jde, protože to jsou většinou sídliště s paneláky a tam americké textury vyhovují. V centru se zástavbou klasickými činžovními domy to ale není to pravé. Nemáte náhodou někdo nějaké jiné textury, které by šly pro autogen použít (tj. už ve správném formátu 512x512, atd)? Nebo si musím skutečně vytvořit svoje vlastní? Díky za odpověď.
 

Re: Textury pro Autogen   14. 5. 2003 / 21:12Fisi
Čau,

mám takový pocit,že na avsimu jsou textury pro autogen budovy pro různé části světa (evropa,asie,atd.), hledej pod jmenem Gerrish Gray.Třeba to bude to co hledáš.

Čau Tomáš
 

Re: Textury pro Autogen   14. 5. 2003 / 23:56
Marky Parky   
Obávám se že tě trochu zklamu. Takže malá přednáška o stávajícím stavu ( toje ale slovní spojení ) autogenu a jeho funkčnosti.

1) Mrkvosoft natvro připravil několik defaultních verzí autogenových textur. Americké, Evropské, Čínské a Africké. To kde se které použijí je určeno někde v zones.bgl či nějakém podobném souboru na velmi nízké úrovni FSky. Různé nové verze těchto defaultu jsou volně dostupné po internetu, jak už tu bylo zmíněno. Tyto verze ale NENÍ MOŽNÉ LIBOVOLNĚ PŘIŘADIT jednotlivým čtvercům, přiřazení již za vás udělal mrkvosoft.

2) soubory s příponou .AGN mají v sobě rezervováno pár bajtů pro možnost zvolit vlastní .AGN texturu. Bez ohledu na formát použité textury TATO FEATURE ZATÍM NEFUNGUJE. Pro zastánce MS programátorů je to pravděpodobně pěedpřipravené do budoucna ( FS2004 ) aby pak nebylo nutné řešit problémy z kompatibilitou a odpůrce MS obyčejný další bug.
( Nezlobte se pánove, musel jsem si do vás rejpnout, vedete opravdu zajívý dialog

Z těchot dvou skutečností vyplívá:
a) vesele klikej s nastavením default. Kdyby někdo chtěl používat nějaké textury s paneláky, českými domky, musí si je stahnout a nainstalovat místo defaultů a tím pádem zase bude mít ty samé paneláky po celé evropě

b) až Microsoft tu feature umožní používat/opraví bude stačit v těch souborech jen zMeńit příslušnou texturu.
 

Re: Re: Textury pro Autogen   15. 5. 2003 / 12:51Luboš Petráň
Tak tedy všem děkuju za odpověď. Prozatím se tím nebudu trápit a budu se dál tvářit, jako že jsou naše města celá z paneláků. Nový BGL se mi totiž nechce prozatím dělat.
 

Re: Re: Re: Textury pro Autogen   15. 5. 2003 / 13:20Marky Parky / web
Ani bys nemohl - tahle cast ZONES.BGL nebo jak se to jmenuje jeste nebyla nikym rozkodovana a Microsoft v tomhle smeru dokumentaci neposkytuje.

Ale uvidime co prinece FS2004, rekl bych ze je to mozne ze se tam ta feature na custom autogen bitmapy bude fungovat....
 

Re: Re: Re: Re: Textury pro Autogen   15. 5. 2003 / 14:37Luboš Petráň
Když už jsem v tom dotazování: Protože jsem asi maximalista, vypadá to, že se brzy dostanu na onu hranici autogenu x domečků na čtvereční km. Je mi celkem líto tu práci vyhodit a umazávat nedůležité domy a získat tak jistotu, že se objeví právě to, co by se pro danou lokalitu objevit mělo. Nemáš náhodou nějaké informace o tom, že by v FS2004 měla hranice autogenu zvednout? Pak bych to ponechal a doufal, že se tahle moje práce nakonec přece jen využije.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Textury pro Autogen   15. 5. 2003 / 17:14
Marky Parky   
A sakra, zase jeden Framerate killer )))
Nemam tuseni jak je to s nejakym limitem, protoze se mi zda ze mnozstvi soucasne zobrazenych budova FSka vicemene ukazuje podle mnozstvi volne pameti, me rychlosti a smeru letu, nalady a jinych objektivnich ci subjektivnichc kriterii, takze v tomhle neporadim, ale myslim ze spis jo..
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ