| | Re: Textury pro Autogen 14. 5. 2003 / 23:56 | |
| | Obávám se že tě trochu zklamu. Takže malá přednáška o stávajícím stavu ( toje ale slovní spojení ) autogenu a jeho funkčnosti.
1) Mrkvosoft natvro připravil několik defaultních verzí autogenových textur. Americké, Evropské, Čínské a Africké. To kde se které použijí je určeno někde v zones.bgl či nějakém podobném souboru na velmi nízké úrovni FSky. Různé nové verze těchto defaultu jsou volně dostupné po internetu, jak už tu bylo zmíněno. Tyto verze ale NENÍ MOŽNÉ LIBOVOLNĚ PŘIŘADIT jednotlivým čtvercům, přiřazení již za vás udělal mrkvosoft.
2) soubory s příponou .AGN mají v sobě rezervováno pár bajtů pro možnost zvolit vlastní .AGN texturu. Bez ohledu na formát použité textury TATO FEATURE ZATÍM NEFUNGUJE. Pro zastánce MS programátorů je to pravděpodobně pěedpřipravené do budoucna ( FS2004 ) aby pak nebylo nutné řešit problémy z kompatibilitou a odpůrce MS obyčejný další bug.
( Nezlobte se pánove, musel jsem si do vás rejpnout, vedete opravdu zajívý dialog
Z těchot dvou skutečností vyplívá:
a) vesele klikej s nastavením default. Kdyby někdo chtěl používat nějaké textury s paneláky, českými domky, musí si je stahnout a nainstalovat místo defaultů a tím pádem zase bude mít ty samé paneláky po celé evropě
b) až Microsoft tu feature umožní používat/opraví bude stačit v těch souborech jen zMeńit příslušnou texturu. |
| |
|