FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textury pro Autogen Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Textury pro Autogen   14. 5. 2003 / 23:56
Marky Parky   
Obávám se že tě trochu zklamu. Takže malá přednáška o stávajícím stavu ( toje ale slovní spojení ) autogenu a jeho funkčnosti.

1) Mrkvosoft natvro připravil několik defaultních verzí autogenových textur. Americké, Evropské, Čínské a Africké. To kde se které použijí je určeno někde v zones.bgl či nějakém podobném souboru na velmi nízké úrovni FSky. Různé nové verze těchto defaultu jsou volně dostupné po internetu, jak už tu bylo zmíněno. Tyto verze ale NENÍ MOŽNÉ LIBOVOLNĚ PŘIŘADIT jednotlivým čtvercům, přiřazení již za vás udělal mrkvosoft.

2) soubory s příponou .AGN mají v sobě rezervováno pár bajtů pro možnost zvolit vlastní .AGN texturu. Bez ohledu na formát použité textury TATO FEATURE ZATÍM NEFUNGUJE. Pro zastánce MS programátorů je to pravděpodobně pěedpřipravené do budoucna ( FS2004 ) aby pak nebylo nutné řešit problémy z kompatibilitou a odpůrce MS obyčejný další bug.
( Nezlobte se pánove, musel jsem si do vás rejpnout, vedete opravdu zajívý dialog

Z těchot dvou skutečností vyplívá:
a) vesele klikej s nastavením default. Kdyby někdo chtěl používat nějaké textury s paneláky, českými domky, musí si je stahnout a nainstalovat místo defaultů a tím pádem zase bude mít ty samé paneláky po celé evropě

b) až Microsoft tu feature umožní používat/opraví bude stačit v těch souborech jen zMeńit příslušnou texturu.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ