| | | Změna vizuálního modelu kvůli fps? (Lonny's B757) 23. 5. 2003 / 14:48 | David Šmídek |
| | Nejsem úplně začátečník, ale mám základní dotaz:
Používám skvělý panel Lonnyho Payne pro B757/767 (http://fs2002panels.netfirms.com/) spolu s letadlem od iFDG, které autor panelu dopručuje. Panel je skvělý, fyzikální letový model příjemný a prý odpvídající realitě, jen vizuální model žere příliš fps při přepnutí do spot view. Je možné nechat letové charakteristiky a složitý 3D model letounu nahradit za něco jednoduššího? Jak na to? Panel také s modelem spolupracuje - nastavení klapek apod.
Zejména mi jde o zachování fyzikálního modelu. Umím přehazovat panely mezi jednotlivými letadly nebo měnit livreje, ale takhle rozpůlit letadlo si netroufám. Díky. |
| |
|
| | | Re: Změna vizuálního modelu kvůli fps? (Lonny's B757) 23. 5. 2003 / 16:04 | Milan Lisner / web |
| | Klidne si troufni
( kdyz mas zalohu puvodniho modelu )
stejne jako prehazujes panely, muzes prehazovat zvuky, a i model s texturama.
Takze kdybys treba chtel pouzit v tom svym letadle 3D model z default Boeinga, zkopiruj z nej adresare MODEL a TEXTURE a dej je do toho tvyho.
Kdyz se podivas do aircraft.cfg, uvidis tam hned na zacatku sekci s nazvama model, texture, sound, ...
Tam se da nastavit, kde se ma hledat ta ktera vec.
Muzes udelat i vice variant v jendom adresari s letadlem - jak to maj treba default letadla s vice kamuflazema. Ty tam maj pak adresare napr. texture.1, texture.2, ...
A pouzivaj jeden spolecnej 3D model. Ale kdyz treba udelas adresare model.1 a model.2 muzes takhle udelat i vice variant 3D modelu, a vsechny budou vyuzivat stejnou dynamiku. Jen nezapomen i na ty jiny textury, protoze jaky nazvy textur se nacitaji, to je ukozeno v prislusnem 3D modelu ( soubor *.mdl ), to zes to nastavil spatne, zpusobi napr, ze uvidis jen svetle sedy model bez textur.
Podobne muzes pridat i vice variant panelu.
Milan
|
| |
|
|