| | | EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami 22. 5. 2003 / 20:28 | Lubo |
| | Dlho som hladal nejaku jednoduchu a rychlu utilitu na zmenu pokrytia terenu texturami (tzv. LANDCLASS). A kto hlada ten aj najde.
Vsetko co potrebujete su subory ez-landclass.zip a ezlcv101.zip (tento patch je velmi dolezity). Zohnat sa to da najlepsie cez www.flightsim.com.
Funguje to tak, ze samotny "program" je vlastne subor tvaru *.xls a je cez FSUIPC spojeny v realnom case z FS2002.... a nakoniec vygeneruje *.bgl. Viac najdete v prilozenom manuale (eng).
Funguje to vyborne a je to navyse FREEWARE.
Huraaa na tvorbu vlastnych landclass.
|
| |
|
| | | Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami 23. 5. 2003 / 00:25 | |
| | Kdyby měl někdo problémy se stahováním z Flightsimu, tak se dají oba soubory najít i na Avsimu( www.avsim.com ) |
| |
|
| | | | Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami 23. 5. 2003 / 07:01 | |
| | Já pro editaci textur používám Landclass Assistant z Avsimu a s ním se taky pracuje pěkně a lehce si s ním přidáte třeba chybějící města v okolí vašeho oblíbeného letiště.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami 23. 5. 2003 / 08:53 | pako |
| | Doufam, ze se najde nejaka dobra duse a konecne udela poradnej landclass pro CR.
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami 23. 5. 2003 / 14:56 | Robert Paulů / web |
| | Take se zapojim, ja pouzivam Ground2k, ktere umi nejen LC, ale i reky, silnice, jezera a kopce. Jinak na LC Ceskoslovenska pracuji a na sve stranky jsem dal vzorek jak to asi bude vypadat. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami 23. 5. 2003 / 18:22 | |
| | Vypada to paradne.
Nechcete zkusit udelat i zeleznici?
Myslim, ze by sla udelat jako dirty road.
Tak to udelali ve Scenery Germany. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami 23. 5. 2003 / 19:35 | |
| | Držím palce ať nedojde trpělivost. Udělat celou republiku nějaký ten asi čas sežere. Sám jsem dělal landclass a jezera pro S Moravu ale trpělivost došla.
Osobně mi to připadá jako lepší alternativa k VFR ortfoto realistické ČR.
Jen doufám že to půjde i ve FS2004.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami 24. 5. 2003 / 10:06 | Lubo |
| | Musim priznat, ze Ground2k je vyborny. Diky za tip
Neviete ako odstranit defaultne cesty ?
|
| |
|
| | | | | | | Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2 24. 5. 2003 / 21:12 | |
| | Ahoj.
Uz par dnu spolecne s Vladou Stojem experimentujem s VPT2 a custom texturama tak, aby na nich byl videt autogen. Vlada nasel fintu jak to rozchodit a soucasne i jak rozchodit silnice a VPT nad ortofoto.
Tyhle veci umoznuji udelat okraje ortofoto "plynule" navazane bez ohledu na to jakou verzi defaultu pouziva ktery uzivatel a soucasne jiz ortofoto nemusi pokryvat cele ctverce LOD13.
K dovedeni teto techniky k dokonalosti mi ovsem chybi jedna vec. Kdyz si v Gr2k necham nagenerovat novy landclass, tak se mi misto zmemnych textur objevi jednobarevne zelene nebo hnede plochy.
Proto prosim o vymenu zkusenosti.
Dik
|
| |
|
| | | | | | | | Moje skusenosti s Ground2K 24. 5. 2003 / 22:25 | Lubo |
| | Co som ja zatial pochopil a odskusal v Ground2K je toto:
- Vymazanie defaultnych ciest a nahradenie vlastnymi (roznych druhov)
- Vytvorenie polygonu VTP1 a 2 s texturou
- Zmena Landclass polygonom
Vsetko z tohto mi funguje
ale zatial nechapem ako by som mohol urobit aby som mal podklad napr. les (bez automaticky vkladanych textur skal) a na nom este vlastne polygony s lukami a skalami.
Ide to nejako takto urobit ? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2 25. 5. 2003 / 16:06 | Robert Paulů |
| | Toto se mi stalo kdyz jsem k vygenerovnym souborum z Gr2k pridal soubor letiste z FSSC. Pokud jsem je dal kazde zvlast tak se vse zobrazilo dobre. Ovsem kominy vytvorene taktez v FSSC pridane k souborum z Gr2k na zobrazeni vliv nemaji. Ted me napadlo, jestli na to nemaji vliv textury, protoze kominy pouzivaji zakladni a letiste dodanou ke scenerii.
Ale treba je to vsechno jinak.
Robert |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2 25. 5. 2003 / 17:01 | |
| | Bohuzel stalo se tak i ve chvili, kdy byly v samostatnem layeru ve scenerii. Ale asi je to zamysleni spravnym smerem, protoze u fungujicich landclassu co mam postahovane neni potreba mit adresar texture, ale tenhle nagenerovany landclass adresar texture intenziovne vyzadujuje. Dik za nakopnuti, budu zkoumat dal... |
| |
|
|