FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OK-TVA Jeden příspěvek | Celý strom
OK-TVA   27. 5. 2003 / 23:07Lukas
Nevim jestli už se to tu neprobíralo, ale ještě si rejpnu. Slyšeli co se přihodilo Travel Servisu (konkrétně OK-TVA) asi před týdnem v Hurghadě? Tamní "stowing" nebo kdo jim tam dělá loadsheety jim zřejmě špatně rozložil váhu letadla a byli přetížený na prdel. No a kapča se při startu trošku opřel zadkem o zem. Dal si tam turnaround, zkouknul tu neplechu a odletěl do PRG. Jenže ta neplecha je docela velká - je to asi dvoumetrovej pás, ve kterém jsou i velké díry v plášti. "Áčko" je tak na 14 dní vyřazeno z provozu...
Mechanikům přeji hodně štěstí a panu kapitánovi teď taky!
 

Re: OK-TVA   27. 5. 2003 / 23:29
Aleš Jungmann
Čau Lukáši!

Proč by z toho měl mít kapča (Unzeitig?) problémy? Vždyť on za to chudák nemoh, když mu to blbě napíšou a naloží, že. Jak by to měl ze systému popř. obhlídky zjistit?
 

Re: Re: OK-TVA   27. 5. 2003 / 23:37Lukas
no hlavně největší problém byl v tom, že odletěl s lidma na palubě zpět do PRG...
a mimochodem Unzeitig tym byl jako 2.pilot. Šéfoval tam tomu kpt.Vlk. Teda aspoň myslim...
 

Re: Re: Re: OK-TVA   28. 5. 2003 / 08:43
Latom   
Pánové, v těch pilotech pěkně KECÁTE !!!!!!!
Ani Vlk a ani Unzeitig to neletěli !!!!! Vím kdo, jako zaměstnanec, ale nehodlám to nijak zveřejňovat. Viděl jsem fotky, nebudu to komentovat a hlavně nedělali turn-around. Nedělejte z mouchy velblouda ! Mašina je sice neschopná na nějaký čas, ale je to hlavně tím, že se musí zkontrolovat a opravit.
 

Re: Re: Re: Re: OK-TVA   28. 5. 2003 / 16:00Lukas
Přiznávám, piloti to byli jiný...tímto se oběma jmenovaným omlouvám.
Ale z komára velblouda??? Ty díry jsou velký jak kráva, sám jsem u toho éra byl stál jsem pod ním a na vlastní oči jsem je viděl. A to že to letěl s cesťákama nebylo fakt nejlepší rozhodnutí...
A kolečko, podle toho co jsem slyšel z mnoha zdrojů, si dal.
 

Re: Re: Re: Re: Re: OK-TVA   28. 5. 2003 / 17:00
Pavel2
Jenom takový dotaz,ty "díry jako kráva" si viděl hned po návratu z Hurghády,nebo až později,když už se na poškozených místech dělali opravy??
A další trošku technická poznámka,z Hurghády se většinou startuje na plné váze,takže kolečko a přistání by znamenalo další problém,a zaručeně by už po tomto nikdo nestartoval na Prahu s cestujícími.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK-TVA   28. 5. 2003 / 20:52
Pokud vim, tak s pilotem bylo zavedeno spravni rizeni...
Nejvetsi problem byl v tom , ze nastoupal stou dourou normalne do hladiny a letel s tim az do Prahy...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK-TVA   28. 5. 2003 / 21:00
Pavel2
Kdyby byla ďoura v přetlakové části,tak by měl asi velký problém vůbec doletět )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK-TVA   29. 5. 2003 / 08:03Aleš Smyčka
Přátelé, mám trochu pocit, že jste si spletli forum.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK-TVA   29. 5. 2003 / 08:38
Latom   
Kolečko si dali jen na zemi. Ne ve vzduchu.
Z HRG se na plné váze nestartuje. Aspoň ne B738. Jak by potom ty mašiny lítaly do Thajska?
Díry jako kráva? To by neodletěl vůbec. Co aerodynamika?
Jen to pánové nezveličujte.
Aleši S., máš pravdu, tohle sem nepatří. A pokud má někdo "zaručené" informace, tak ať si je raději nejdříve ověří.
Omlouvám se všem, co to museli číst, ale šíření fám nemám rád. Tady nejsme na NOVĚ.
Konec.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK-TVA   29. 5. 2003 / 09:03
Pavel2
Malá poznámečka,800 třeba z HRG plné nádrže nebere,já taky neříkám že ostatní jo,hodněkrát jsem teda zažil že jsme plné brali (na 300),hlavně kvůli větru.A nechceš nám namlouvat ,že na plné nádrže uletíte s 800 PRG-BKK,že?V tom případě je to zdržování v Ománu zbytečné.
Omlouvám se i já za tyto příspěvky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OK-TVA   29. 5. 2003 / 09:11
Latom   
Jasně že ne rovnou do BKK. Proto Omán. Má dolet 6,5 hodiny.
 

Re: OK-TVA   21. 6. 2003 / 08:49Vláďa
Případ pokračuje tím, že se dostal do novin. Pak už jen zbývájí nejmenované TV stanice a ...........

Viz http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A030620_194205_ekonomika_mad
 

Re: Re: OK-TVA - tak se jukněte, co se stalo   21. 6. 2003 / 10:05jelsta
http://www.planes.cz/foto.asp?id=czdb73n30106_TVAcrash.jpg
 

Re: Re: Re: OK-TVA - tak se jukněte, co se stalo - Bez omluv   21. 6. 2003 / 15:33Peskohlt S
Podle te fotky,to az tak velka hruza neni,proste se stalo to co se obcas stat musi,jen my to tak casto nevidime.Kazdopadne pani v protiletecke inspekci budou mit co delat a opetne dokazou,ze tam tak na dve veci,dokazat,ze oni jsou ti nejlepsi,nejchytrejsi a nejuzasnejsi idioti a na brani uplatku.
Co me vazne sere(pardon),ze se to stalo panovi,s kterym byla docela rec.Ten zbytek je stado namyslenejch hovad,co si mysli,ze se zeme toci okolo nich,vidim to tak na 80%.Sorry,ale po dnesku jsem se musel vylejt,i kdyz to sem nepatri.
Trestat me nemusite,naplacam si sam.
 

Re: Re: Re: Re: OK-TVA - tak se jukněte, co se stalo - Bez omluv   21. 6. 2003 / 15:43Peskohlt S
Jeste dodam,ze na nich obdivuji odvahu dobrovolne nastoupit do OK-TVP ba dokonce stim strepem letet,nastesti se ho zbavili.Diky za ty dary.
 

Re: Re: Re: Re: Re: OK-TVA - tak se jukněte, co se stalo - Bez omluv   21. 6. 2003 / 20:10
Luděk Ch.
Dnes jsem zrovna náhodou viděl OK-TVA v Brně Tuřanech a cestující z něj vystupovali vpohodě a spokojeni a na letadle nebylo nic vidět. Takže se oprava povedla, snad nebyla porušena tlaková přepážka. Ale stejně je 737-800 s těmi obrovskými winglety nádherné letadlo, v zatáčce chvíli po vzletu vypadalo super!
 

OK-TVA -oprava   21. 6. 2003 / 21:34
Jirka Kallasch   
Za týden letím na dovcu s Travelem ,mam docela velkej strach z létání a tohle moje obavi moc neutěšilo...Myslel jsem že už se dneska na opravu letadel používají modernější technologie než dřevěný trámy...
img_forumn/r14927_1.jpg (500x375)
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ