| | | Prosím o radu 30. 5. 2003 / 08:23 | Tonda |
| | V gmax jsem udělal budovu dle návodu Libora Kolmana a ve FS se mi nezobrazuje.
Volbou File - Export jsem spoustil export do FS. Zvolím jsem cílový adresář C:\gmax\meshes\Teplice\SCENERY a zadal jméno Pokus2.bgl. Nakonec do kolonky Latitude and Longitude jsem zadal N50* 38.30 E13* 51.00.
Ve Flight Simulátoru jsem zvolil Worlds - Scenery Library - Add Area z adresáře C:\gmax\meshes\Teplice.
Nastavil jsem v Gmaxu jednotky- 1 unit = 1 m, nastavit desetinný oddělovač - z čárky na tečku, a z D:\Program Files\Microsoft Games\FS2002\gmax\Flightsim\plugins nakopíroval soubory makemdl.exe a FSModelExp.dle do C:\gmax\plugins.
Spustím FS, letadlo postavím např. do Mostu, otevřu mapu a zadám do ní souřadnice Teplic N50* 38.30 E13* 51.00. Letadlo se mi tam přenese a objekt nevidím.
Co s tím?
|
| |
|
| | | Re: Prosím o radu 30. 5. 2003 / 08:51 | |
| | Zkus upravit C:\gmax\mashes\Teplice\scenery\ a do adresáře scenery umístit tento soubor |
| |
|
| | | | Re: Re: Prosím o radu 30. 5. 2003 / 09:03 | Tonda |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Prosím o radu 30. 5. 2003 / 09:09 | |
| | Pokus2.bgl, nebo jak ho máš pojmenovaný. Dáš-li v FS add area, tak Teplice ti převezme jako název, ale soubory hledá v podadresáři scenery, mají-li textury tak v adresáři Texture.
Zkus tedy vytvořit
TEPLICE\scenery - sem zkopírovat tvůj vytvořený xxxxxxx.bgl
\texture - sem souror s texturami xxxxxxxx.bmp (máli je objekt)
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Prosím o radu 30. 5. 2003 / 09:39 | Tonda |
| | Ten kvádr jsem exportoval pod jménem pokus2.bgl do TEPLICE\scenery . To znamená, že ho tam mám. Nerozumím, kromě exportu ještě kopírovat? |
| |
|
| | | Re: Prosím o radu 30. 5. 2003 / 09:44 | Tonda |
| | Při tom exportu se zadávají souřednice. Jak je to se zadáváním nadmořské výšky? Zkoušel jsem proto udělat objekt velmi vysoký, přesto se neukázal. |
| |
|
| | | | Re: Re: Prosím o radu 2. 3. 2004 / 12:52 | Vojta Starý |
| | nadmořská výška se nikde nezadává.Objekt je posazený na defaultní ve FS.Jedině jak ji můžeš ovlivnit je,že posuneš objekt v gmaxu nad spodní mřížku.(ale potom je ve vzduchu) |
| |
|
|