FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Paměť a MSFS2002 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Paměť a MSFS2002   3. 7. 2003 / 22:54
Luděk Ch.
Samozřejmě, sestava musí být vyvážená celá. Ale opravdu zvýšení velikosti paměti má na běh FS úplně jiný vliv než zlepšení procesoru nebo grafické karty. Jak psal kolega Jelsta a já to můžu sám potvrdit, tak pouhé zdvojnásobení paměti nemá absolutně vliv na počet FPS při stabilním letu nad stejnou oblastí, protože v té chvíli není potřeba mnoho paměti a při jejím nedostatku není počítač bržděn taháním dat z HDD. Aby se v takovém případě zvýšil počet FPS, tak je jedinou možností zvýšit datovou propustnost některého ze základních komponent PC. Tj. frekvenci (ne velikost) paměti a sběrnice nebo rychlost (nebo lepší vnitřní architektura) procesoru nebo výkon (rychlost čipu a paměti) grafické karty. Ideální je o trochu zlepšit všechny tři komponenty, to je pak skok ve výkonu podstatný. Nemá samozřejmě smysl mít na celeronu 1.2GHz grafiku GF4Ti4600, ta potřebuje alespoň 2GHz procesor, aby se plně využil její výkon. Naopak 2GHz procesor a GF2MX taky nemá moc smysl, ale v tomto případě se dá grafice ulehčit nižším rozlišením a pak může běžet FS velmi hezky. A nakonec nemá smysl mít na slabém procesoru a grafické kartě 1024MB paměti. Prostě raději vylepšit všechny komponenty o stupínek, než jen jeden komponent o velký skok. Ale znovu zdůrazňuji, že na počet FPS pouhé přidání paměti bez zrychlení některého z dalších komponent nemá vůbec vliv. Jedině, pokud by se např. místo 256MB SDRAM osadilo 512MB DDR.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ