FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IFR v FS2002 Jeden příspěvek | Celý strom
IFR v FS2002   6. 8. 2003 / 10:32om-mik
Ako funguje IFR v FS2002 ? Letel som IFR z Viedne do Insbruku za tmy a pri pristavani ma ti blbci navigovali tak, ze som vrazil do kopca.
 

Re: IFR v FS2002   6. 8. 2003 / 10:55
Luděk Ch.
Je potřeba vědět, že ATC ve FS2002 nezná a NEPOUŽÍVÁ reálné přibližovací mapy pro každé letiště, ale používá jakýsi diagram stejný pro všechna letiště. Takže pokud je náhodou v cestě nějaký kopec, tak smůla. Specielně právě v LOWI. Pokud chceš proletět bezpečně, tak si musíš sehnat reálnou přibližovací mapu a vynechat ATC.
 

Re: Re: IFR v FS2002   6. 8. 2003 / 11:03PavelS
...anebo samozřejmě lítat na VATSIMU pod řízením reálných řídících a podle reálných map.
Jinak ovšem v Innsbrucku ILS vede "do kopce", protože tam je potřeba se v určitém okamžiku odpoutat od ILSu a dotočit na dráhu vizuálně.
 

Re: Re: Re: IFR v FS2002   7. 8. 2003 / 00:09FlyingAce
Ja bych to jen trochu upresnil, LOWI nema skutecny ILS (prestoze je tam G/S, ma tam jen informativni vyznam), publikovane je pouze LOC DME app. a to ze LOC vede "do kopce" nema co delat s odchylkou vuci ose drahy, spis naopak, je mimo osu prave aby nevedl do toho nejvyssiho kopce a pokud mozno sel udolim. No a jinak, jak uz bylo receno, klesat je nutne s ohledem na teren a kontrolovat vysku podle DME a tabulky v IAC. A s dotocenim do osy by snad nemel byt problem, aby cestaci videli drahu stranou vedle era nepada v uvahu. Jsou tu dost vysoky minima asi kolem 4000ft coz je 2000ft nad apt. elev. a MApt je na 5NM (od prahu), takze hromada casu na to se do osy narovnat (pokud teda mame visualni refernce). No a pokud ne, tak bych se na to radsi vykaslal )
 

Re: Re: Re: Re: IFR v FS2002   7. 8. 2003 / 10:11PavelS
No to právě, že cesťáci vidí dráhu bočním okénkem !!!
Jedná se o LOC DME přiblížení od západu kursem 068 a potom visuální dotočení na dráhu 26, čili zatáčka o více než 180st.
Během klesání je dráha vidět vlevo z bočního okénka.
 

Re: IFR v FS2002   6. 8. 2003 / 11:05Zdeněk N.
Na tohle přesně neodpovím, ale asi bych zkusil letět na jiné letiště, Innsbruck je zrovna jeden z těch mála případů, kde lokalizér nenavádí letadlo na přistání v ose dráhy, ale jaksi "bokem" právě kvůli kopcům a dotočit se to už musí ručně - možná bude problém zrovna v tom.
Jen tak mimochodem - stejný systém je na letišti Tivat (býv. Jugoslávie) a přál bych všem vidět, co to dělá s cestujícími na palubě Boeingu, když už je letadlo nějakých 150 m nad zemí, všude okolo hory a přistávací dráha je pořád vidět z bočních okének kdesi stranou ! Poprvé v životě jsem zažil, že se po přistání neozval potlesk, i když právě tady by byl zasložený !
 

Re: Re: IFR v FS2002   6. 8. 2003 / 13:31
Cesmina
Takových letišť a situací , kde tě ATC navede do havarie je mnoho . a když se vehementně bráníš a do toho kopce odmítáš letět , tak ti nadává a nakonec tě odsekne od IFR.
 

Re: Re: IFR v FS2002   6. 8. 2003 / 13:31
Cesmina
Takových letišť a situací , kde tě ATC navede do havarie je mnoho . a když se vehementně bráníš a do toho kopce odmítáš letět , tak ti nadává a nakonec tě odsekne od IFR.
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ