| | | IFR v FS2002 6. 8. 2003 / 10:32 | om-mik |
| | Ako funguje IFR v FS2002 ? Letel som IFR z Viedne do Insbruku za tmy a pri pristavani ma ti blbci navigovali tak, ze som vrazil do kopca. |
| |
|
| | | Re: IFR v FS2002 6. 8. 2003 / 10:55 | |
| | Je potřeba vědět, že ATC ve FS2002 nezná a NEPOUŽÍVÁ reálné přibližovací mapy pro každé letiště, ale používá jakýsi diagram stejný pro všechna letiště. Takže pokud je náhodou v cestě nějaký kopec, tak smůla. Specielně právě v LOWI. Pokud chceš proletět bezpečně, tak si musíš sehnat reálnou přibližovací mapu a vynechat ATC. |
| |
|
| | | | Re: Re: IFR v FS2002 6. 8. 2003 / 11:03 | PavelS |
| | ...anebo samozřejmě lítat na VATSIMU pod řízením reálných řídících a podle reálných map.
Jinak ovšem v Innsbrucku ILS vede "do kopce", protože tam je potřeba se v určitém okamžiku odpoutat od ILSu a dotočit na dráhu vizuálně.
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: IFR v FS2002 7. 8. 2003 / 00:09 | FlyingAce |
| | Ja bych to jen trochu upresnil, LOWI nema skutecny ILS (prestoze je tam G/S, ma tam jen informativni vyznam), publikovane je pouze LOC DME app. a to ze LOC vede "do kopce" nema co delat s odchylkou vuci ose drahy, spis naopak, je mimo osu prave aby nevedl do toho nejvyssiho kopce a pokud mozno sel udolim. No a jinak, jak uz bylo receno, klesat je nutne s ohledem na teren a kontrolovat vysku podle DME a tabulky v IAC. A s dotocenim do osy by snad nemel byt problem, aby cestaci videli drahu stranou vedle era nepada v uvahu. Jsou tu dost vysoky minima asi kolem 4000ft coz je 2000ft nad apt. elev. a MApt je na 5NM (od prahu), takze hromada casu na to se do osy narovnat (pokud teda mame visualni refernce). No a pokud ne, tak bych se na to radsi vykaslal ) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: IFR v FS2002 7. 8. 2003 / 10:11 | PavelS |
| | No to právě, že cesťáci vidí dráhu bočním okénkem !!!
Jedná se o LOC DME přiblížení od západu kursem 068 a potom visuální dotočení na dráhu 26, čili zatáčka o více než 180st.
Během klesání je dráha vidět vlevo z bočního okénka. |
| |
|
| | | Re: IFR v FS2002 6. 8. 2003 / 11:05 | Zdeněk N. |
| | Na tohle přesně neodpovím, ale asi bych zkusil letět na jiné letiště, Innsbruck je zrovna jeden z těch mála případů, kde lokalizér nenavádí letadlo na přistání v ose dráhy, ale jaksi "bokem" právě kvůli kopcům a dotočit se to už musí ručně - možná bude problém zrovna v tom.
Jen tak mimochodem - stejný systém je na letišti Tivat (býv. Jugoslávie) a přál bych všem vidět, co to dělá s cestujícími na palubě Boeingu, když už je letadlo nějakých 150 m nad zemí, všude okolo hory a přistávací dráha je pořád vidět z bočních okének kdesi stranou ! Poprvé v životě jsem zažil, že se po přistání neozval potlesk, i když právě tady by byl zasložený ! |
| |
|
| | | | Re: Re: IFR v FS2002 6. 8. 2003 / 13:31 | |
| | Takových letišť a situací , kde tě ATC navede do havarie je mnoho . a když se vehementně bráníš a do toho kopce odmítáš letět , tak ti nadává a nakonec tě odsekne od IFR. |
| |
|
| | | | Re: Re: IFR v FS2002 6. 8. 2003 / 13:31 | |
| | Takových letišť a situací , kde tě ATC navede do havarie je mnoho . a když se vehementně bráníš a do toho kopce odmítáš letět , tak ti nadává a nakonec tě odsekne od IFR. |
| |
|
|