| | | Finální přiblížení,touchdown a "FLARE" 6. 8. 2003 / 10:39 | vašek |
| | Zdravím všechny létavce,chtěl jsem se optat někoho z vás - zkušenějších,ideálně téch co létají B727 Professional od Captainsimu,jak se vám daří finále a dosednutí na RNW.Vím,že při touchdownu,nebo před ním by se měla rozsvítit kontrolka "FLARE",ale nevyčetl jsem z manuálu jak funguje,nebo čeho se týká,protože mně se ne a ne rozsvítit.Jinak jsem si všiml,že toto bezva éro je dost náchylné k tvrdším dosednutím a jakmile nesedám 50ft/min,nebo ještě méně rádo se odrazí od dráhy a potom teprve sedne definitivně.Máte někdo podrobnější poznatky.Za radu díky. |
| |
|
| | | Re: Finální přiblížení,touchdown a 6. 8. 2003 / 11:12 | |
| | FLARE - je myslim odpojenie kanalov adutopilota po preletani prahu drahy, resp.ukonceni ILS a vyleteni z G/P - vtedy sa zmensi opadanie a autopilot drzi vydrz, az kym nedojde k T/D - aspon tak je to u 737, neviem, aky je rozdiel medzi 727 a 737... |
| |
|
| | | | Re: Re: Finální přiblížení,touchdown a 6. 8. 2003 / 20:50 | Vašek |
| | To by znamenalo,že po přeletu prahu dráhy by se měl vypnout AP ve všech režimech.Musím to vyzkoušet,protože do této chvíle jsem vypínal autopilota při dosažení výšky rozhodnutí cca.300ft na radiovýškoměru,a to bylo vždy před prahem dráhy.I přeze tvoje vysvětlení-za což ti moc dík-mi v téhle mozaice chybí ještěstřípek,protože jestliže nechám autopilota vést letadlo až nad práh dráhy a nastavím menší výšku rozhodnutí (skutečná 727 měla min. výšku rozhodnutí 15 m),tak dojde i přes můj zásah do řízení s ohledem ne cestoše ke kontaktu hl. podvozku s dráhou vertikální rychlostí asi 400-500 ft za minutu a 727 odskočí od RNW jako koza.Každopádně díky za osvětu ))) |
| |
|
|