FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 10. 5. 2024, svátek má Blažena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
neco o IFR Jeden příspěvek | Celý strom
neco o IFR   12. 9. 2003 / 23:52jirpe
cau,
mam nasledujici situaci:
DC3 plna lidi
IFR naplanovano na 11000
hory nekde v dalce, vyska do 7500
zenou me do 14000, proc
Ja se tam nejak dohrabu, ale kde mam brat kyslik pro cestujici. Ve 14 tisicich zacina byt aktualni. A i s vytapenim bude problem.
 

Re: neco o IFR   12. 9. 2003 / 23:59jirpe
Uz jsem to pochopil, proc. V 11 tisicich bylo krasne jasno a klidno, zatimco tady hnusne fouka a jsou tu mraky. Takze nejspis proto.
 

Re: Re: neco o IFR   13. 9. 2003 / 11:13
Aleš Jungmann
A nesouvisí to náhodou s výškou přeletu hor s dopravním letadlem? (Abys měl možnost někam doplachtit i bez motorů jinam, než do nejbližšího kopce...)
Nebo chtěji vyzkoušet, jestli ta tvoje stařenka ještě nerezne...))
 

Re: Re: Re: neco o IFR   13. 9. 2003 / 22:55
Luděk Ch.
Já se obávám, že ATC ve FS vůbec nebere do úvahy okolní terén. Pochybuji, že by kvůli kopcům poslal letadlo výš. Ale pokud naplánoval ve "flight planneru" 11000, tak by po něm ATC nemělo chtít víc. Bude v tom něco jiného.
 

Re: Re: Re: Re: neco o IFR   13. 9. 2003 / 23:01
Latom   
Souhlasím, chyba bude někde jinde, ATC nerespektuje hory, viz. přílet do LOWI ze západu. Musí se to ATC dát natvrdo. Ještě se mi nestalo, že by mě poslalo jinam než bylo ve flight planeru.
 

Re: Re: Re: Re: neco o IFR   14. 9. 2003 / 10:33jirpe
Nikdy jsem si s ATC moc nehral, takze nevim, jak funguje v FS2k2. V tomto pripade se jedna o 2k4 a ATC hory naprosto urcite zohlednuje. Vzhledem k te DC3 (leta se nizko) se mi parkrat stalo, ze me klidne petkrat za sebou poslal nahoru a pak zase dolu. Jenze v tomto pripade byl teren tak 4500 a k horam pri moji rychlosti asi jeden a pul hodiny. Takze tentokrat to bylo asi neco jineho. A tech 14 tisic me nastvalo proto, ze napriklad u DC4 byl predpis, ze nad 12 tisic se smi kvuli cestujicim letet maximalne pul hodiny. Me tam nechal celou dobu, asi 6 hodin. Jestli tam mel nekdo slabe srdce nebo astma, tak to nejspis uz nerozdejchal. Takze ATC sice ted zohlednuje hory, ale nezohlednuje typ letadla. Dobre mi tak, nemam se s veteranem na IFR cpat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: neco o IFR   14. 9. 2003 / 18:41
Luděk Ch.
Podle mě ATC pracuje jen s plochou mapou, nemá nic společného se scenérií (výškový reliéf). Zkus se nechat navektorovat na přistání do Insbrucku (LOWI) a uvidíš, že tě v pohodě nasměruje přímo do hory.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: neco o IFR   15. 9. 2003 / 07:59
Já jsem zkoušel vektorování na LOWI přes ATC v FS2004 a na rozdíl od FS2002 to bylo v pohodě. Do žádné hory mě nenasměroval a držel mě i v dostatečné výšce. Horší je pak jen to přistání. Spíš by mě zajímalo, kdyby třeba někdo pomocí meshe zvednul ty hory a ATC by automaticky zvýšil vejšku nebo ne. Pokud ano, tak zohledňuje terén, pokud ne, tak už je to asi natvrdo předurčené. Co se týká departure, tam si do plánu hodím trasu dle map, protože jinak to asi ani nejde. Ale podle mě se ATC zlepšilo oproti fs2k. Docela jsem zvědavej, až vyjde nějaký SDK, zda bude možnost třeba upravovat trasy přiblížení atd.
P.S.: Nešlo mi se lognout, takže zdraví Mira KV. Házelo mi to nějakou chybu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neco o IFR   15. 9. 2003 / 11:54Latom
Ještě k tomu vektorování, z jakého směru ti foukal vítr? Ten je totiž docela důležitý, nasměruj si ho od východu a jsem zvědavý jak tě navektoruje. Dej vědět. Já už automaticky vítr mám od západu.


Nejde se mi lognout. ( Ale jsem to já.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neco o IFR   15. 9. 2003 / 12:18
No tak to už si nepamatuju. Ale zkusim, jak píšeš.
 

Re: Re: Re: Re: Re: neco o IFR   14. 9. 2003 / 22:16
Tragédie v JRD
ATC hory snad ani nezohlednuje..

ale jestli se nepletu, tak ve FS2004 mas moznost pozadat o zmenu vysky....
 

Re: neco o IFR   15. 9. 2003 / 14:53jirpe
Ted jsem udelal pokus, jedna se o FS2k4

EDDM (Mnichov)
KPT (Kempten)
LIPB (Bolzano)

Baron 58
planovana vyska 8000

Je to rovnou pres Alpy. Jakmile jsem se dostal na 8000, tak me hned poslal na 13 tisic. Pozadavek na snizeni vysky zamitnut. Mimochodem ten pozadavek se tyka snizeni z 8 tisic, nikoliv ze 13 (ten nejde dat, planovana je 8). Jestli ma zakodovanou nadmorskou vysku jednotlivych oblasti, nebo jestli cte mesh, to se ted asi nedovime.

Mimochodem, dalsi zmena v ATC je, ze kdyz dostanete #1 na pristani, tak ho mate a vsichni ostatni jdou na okruh. Je to docela sranda, protoze on to da letadlu na downwindu a ostatni necha delat okruh, ackoliv by treba klidne stihli pristat a uklidit se z drahy.

Podletel jsem pri pristani nejakou Cessnu, ktera mela #1, nechal ji daleko za sebou, a stejne jsem si to musel oblitnout kolem dokola. Tohle FS2k2 taky nedelal.
 

Re: Re: neco o IFR   15. 9. 2003 / 15:40Tomas Knaifl
zajimava vlastnost ) ktera bude snad ve FS2006 dovedena k dokonalosti
 

Re: Re: neco o IFR   15. 9. 2003 / 15:40Tomas Knaifl
zajimava vlastnost ) ktera bude snad ve FS2006 dovedena k dokonalosti
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ