FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 10. 5. 2024, svátek má Blažena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
pérování Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: pérování   7. 10. 2003 / 01:09jirpe
Kontaktni body, ktere te zajimaji, ma jen 3. Ten zbytek by se pokud mozno nikdy do kontaktu dostat nemel (napriklad konce kridel atd.). Kazdy kontaktni bod ma 14 parametru:

0 - class (1=kolo, 2=pevny bod letadla, 3=ostruha)
1 - podelny posun vuci tezisti
2 - pricny posun vuci tezisti
3 - vertikalni posun vuci tezisti
4 - vertikalni rychlost pri dotyku bodu se zemi (ft/min) pri ktere dojde k poskozeni
5 - mapa brd (0=zadna, 1=leva, 2=prava)
6 - prumer kola (ve stopach)
7 - uhel o ktery se kolo muze otocit vuci podelne ose
8 - staticka komprese (0 kdyz zadna)
9 - pomer mezi maximalni a statickou kompresi
10 - ucinnost tlumicu (0=zadna, 1=maximalni)
11 - doba vysunuti kola (podvozku) v sekundach
12 - doba zasunuti kola
13 - typ zvuku pri kontaktu

jen jsem tu opsal to, co najdes anglicky v aircraft.cfg od default letadel


 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ