FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OVLÁDÁNÍ POMOC Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: OVLÁDÁNÍ POMOC   8. 10. 2003 / 20:16
Tomáš 2   
A jestli myslíš jak tim hejbat, tak:
ciklikou (kniplem) natáčení rotoru -klonění a klopení
kolektivem (plynem) měnění úhlu náběhu na listech rotoru a výkom motoru. (větší úhel=větší výkon) -Stoupání a klesání
pedálama měníš úhel nastavení na vyrovnávací vrtulce

Samozdřejmě to musíš kombinovat. např: Přitáhnu kolektiv abych zažal stoupat, ihned musím vyrovnávat nohama. Pak se chci rozletět směrem dopředu, tak lehce odtlačím cikliku, ale to způsobí rozložení sil tak že vertikální síla co tě nese se zmenší naúkor síly co tě urychlí. Takže musíš zase trochu přitáhnout kolektiv, aby jsi to vyrovnal. A opět vyrovnávyt nohama. Ale to že jsi přidal do kolektivu může způsobit klopení nahlavu, takže musíš povolit, nebo i přitáhnout cikliku. A ještě musíš vychytávat klonění.
Ve skutečnoti je to složitější, jaký síly působý na vrtulník. Takhe jsem popsal jak se s tim asi lítá. Já si občas i ve FS s vrtulníkem zkusim akro.
Ale nic těžkýho to neni. Prakticky by se to dalo říct takhle: Jakejkoliv nežádoucí pohyb vyrovnávej plynule kontra. Hlavně si dávej bacha na prudký a zbrklý pohyby.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ