FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? Jeden příspěvek | Celý strom
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat?   18. 8. 2007 / 00:22
zuNus   
tak jsem se podival na statistiku mig15 , sakra jak to vubec mohl letat tenhle stroj?byli u csla zdravi lide?sam zasnu podivejte na to



21.1.1956 havaroval S-102 (MiG-15) 6.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot por. Stanislav Pivoda.

7.3.1956 havaroval S-103 (MiG-15bis) 9.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Stanislav Novák.

18.4.1956 havaroval S-103 (MiG-15bis) 15.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Pavel Kaucký.

21.4.1956 havaroval S-102 (MiG-15) 3.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot por. Josef Jenerál.

25.4.1956 havaroval S-102 (MiG-15) 17.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot por. Jan Havlík.

15.5.1956 havaroval S-102 (MiG-15) 16.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Otto Zeman.

14.7.1956 havaroval S-103 (MiG-15bis) 9.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Pavel Vítek.

1.8.1956 havaroval S-102 (MiG-15) 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot por. Ervín Poliak.

14.8.1956 havaroval S-103 (MiG-15bis) 9.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Jaroslav Dašek.

16.8.1956 havaroval CS-102 (MiG-15UTI) 8.slp letectva ČSLA, náležející syrskému letectvu. Zahynul pilot kpt. Josef Saksún.

21.9.1956 havaroval MiG-15 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot des. Jaroslav Šefčík.

30.9.1956 havaroval MiG-15bis 47.pzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Josef Jiroušek.

6.11.1956 havaroval MiG-15bis 1.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Miroslav Rada.

21.11.1956 havaroval MiG-15 3.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Lubomír Lilge.

12.12.1956 havaroval MiG-15bis ZVS Vodochody. Pilot kpt. Jiří Sládek provedl běžný kontrolně přejímací let. Pak se souhlasem dispečera pokračoval v akrobacii, mimo předepsanou náplň přejímky. Vykonal dva přemety ve výšce od 3 do 4 km, po vyjití z přemetu pokračoval šesti sestupnými výkruty doprava ve strmém klesání s nárůstem rychlosti. Poslední výkrut vyrovnal ve 200 m nad zemí, letoun ale prosedl a střemhlavý let pilot vybral až ve výšce 50 m, přičemž vlivem přetížení zřejmě na okamžik ztratil vědomí. Letoun přešel do stoupání s částečně vychýlenými křidélky a zvolna se otočil na záda. Když pilot v 500 m přitáhl, letoun přešel do zvratu a střemhlav narazil do země. Letoun byl zničen, pilot zahynul. Příčinou byla chyba pilota přes jeho vysoké pilotní schopnosti.

1.3.1957 havaroval MiG-15bis 15.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Václav Bílek.

12.3.1957 havaroval MiG-15bis 17.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. František Vyvadil.

13.3.1957 se srazily dva MiG-15 letectva ČSLA. Při druhém letu pilot Hyka omdlel a ve výšce 5 500 m se srazil s druhým MiGem. Překryt kabiny se rozbil a proudící vzduch Hyku probudil. Příčinou bylo zdravotně závadné máslo podávané ke snídani. Místy se rozložilo na kyselinu mléčnou, působící na organismus jako slabý jed. Ve styku s kyslíkem se kvasinky množily rychleji, až pilot omdlel.

23.4.1957 havaroval MiG-15bis 11.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Karol Frič.

3.5.1957 havaroval MiG-15bis 47.pzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. František Hudák.

16.5.1957 havaroval MiG-15 1.letky 20.slp letectva ČSLA u obce Březejc u Velkého Meziříčí. Při průzkumném letu zahynul pilot por. Ladislav Klimek.

5.7.1957 havaroval MiG-15bis 47.pzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Milan Alušic.

19.7.1957 havaroval MiG-15UTI 1.slp letectva ČSLA. Zahynuli piloti kpt. Vladimír Tomčík a kpt. Drahoslav Pácl.

24.7.1957 havaroval MiG-15 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. František Šenkýř.

24.7.1957 havaroval MiG-15 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Jiří Dolejš.

24.9.1957 havaroval MiG-15 LU letectva ČSLA. Zahynul pilot mjr. Josef Zbořil.

30.9.1957 havaroval MiG-15bis 16.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot mjr. Rudolf Janda.

30.9.1957 havaroval MiG-15bis 15.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Radoslav Schrömer.

6.3.1958 havaroval MiG-15bis 1.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Jiří Dvořák.

25.3.1958 havaroval MiG-15bis VLaPVOS. Zahynul pilot pplk. Miloslav Hobl.

31.3.1958 havaroval MiG-15bis 9.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Štěpán Večerek.

4.4.1958 havaroval MiG-15UTI 2.slp letectva ČSLA. Zahynuli piloti kpt. Jiří Konečný a npor. Milan Polák.

5.5.1958 havaroval MiG-15 1.letky 20.slp letectva ČSLA u obce Cirkvice u Kutné Hory. Pilot por. Miloslav Kučera zahynul.

16.6.1958 havaroval MiG-15 3.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Miroslav Peša.

12.11.1958 havaroval MiG-15bis 47.pzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Ivo Martiník.

21.11.1958 havaroval MiG-15bis 6.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Bohuslav Vintera.

28.11.1958 havaroval MiG-15bis 1.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Antonín Valovič.

4.1.1959 havaroval MiG-15UTI 2.slp letectva ČSLA. Zahynuli piloti kpt. Božík Stodůlka a npor. Milan Váňa.

15.1.1959 havaroval MiG-15bis 8.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Vladimír Kropáček.

3.3.1959 havaroval MiG-15 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot mjr. Klement Božík.

21.3.1959 havaroval MiG-15 18.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Jindřich Weber.

25.3.1959 havaroval MiG-15bis 5.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Miloš Veselý.

18.4.1959 havaroval MiG-15bis 7.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Květoslav Klíma.

23.4.1959 havaroval MiG-15 18.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. František Lukáč.

6.5.1959 v noci havaroval MiG-15UTI 20.slp letectva ČSLA při přistávacím manévru. Zahynul inspektor leteckého výcviku pluku mjr. Ján Petráš a příslušník štábu 22.sld pplk. Ján Miklovič (Miklošík).

9.7.1959 havaroval MiG-15bis 11.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Ota Drázský.

29.7.1959 havaroval MiG-15 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot voj. Jiří Adámek.

15.8.1959 havaroval MiG-15 2.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Ladislav Ondra.

18.8.1959 havaroval MiG-15bis 47.pzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Josef Volařík.

27.8.1959 havaroval MiG-15bis 20.slp letectva ČSLA. Letoun se zřítil při soutěži ve vyšší technice pilotáže nad letištěm. Pilot npor. Vladimír Moučka zahynul.

7.1.1960 havaroval MiG-15SB LZO VZS 031. Zahynul pilot pplk. František Dolíhal.

16.2.1960 havaroval MiG-15SB 30.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Josef Petruška.

13.5.1960 havaroval MiG-15UTI 7.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot mjr. Drahomír Procházka.

23.6.1960 havaroval MiG-15 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot voj. Václav Bráza.

3.8.1960 havaroval MiG-15 20.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Ivo Wirgel.

19.8.1960 havaroval MiG-15bis 11.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot por. Jaroslav Kodet.

5.11.1960 havaroval MiG-15UTI 8.slp letectva ČSLA. Zahynuli piloti mjr. Milan Zámečník a pplk. Václav Malucha.

20.12.1960 havaroval MiG-15UTI 11.slp letectva ČSLA. Zahynuli piloti kpt. Ladoslav Záprt a por. Vladimír Vrána.

19.2.1961 havaroval MiG-15bis 5.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Jan Bednár.

27.3.1961 havaroval MiG-15bis 9.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Arnošt Hošek.

21.4.1961 havaroval MiG-15UTI 6.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot pplk. Jan Kaliský.

23.5.1961 havaroval MiG-15UTI 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot des. Jan Šťáva.

23.5.1961 havaroval MiG-15 2.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Jaroslav Němec.

28.7.1961 havaroval MiG-15bis 47.pzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot por. Josef Pohanka.

11.8.1961 havaroval MiG-15 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot por. Jaroslav Kubík.

28.9.1961 havaroval MiG-15 28.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. František Tureček.

6.4.1962 havaroval MiG-15bis 17.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot por. Boris Vlasák.

13.7.1962 havaroval MiG-15 20.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot mjr. Milan Petrů.

3.8.1962 havaroval MiG-15T OVT. Zahynul pilot kpt. Milan Svoboda.

22.9.1962 havaroval MiG-15bis 2.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot mjr. Jaromír Horčic.

13.9.1962 havaroval MiG-15bis VAAZ. Zahynul pilot pplk. Milan Štefánek.

1.11.1962 havaroval MiG-15UTI 5.slp letectva ČSLA. Zahynuli oba piloti mjr. Václav Doskočil a kpt. Václav Jírů. Příčinami bylo snížení výšky letu v kopcovitém terénu při nízké dohlednosti a oblačnosti; posádce nebyl před letem vydán úkol, nebyla provedena její kontrola; nepřipravenost instruktora na činnost při vlétnutí do ztížených povětrnostních podmínek; velitel pluku nepřevzal řízení při poklesu povětrnostních podmínek pod minima letiště.

22.1.1963 havaroval MiG-15bis 3.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Vojtěch Beran.

14.3.1963 havaroval MiG-15SB 18.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Vnislav Vodička.

15.3.1963 se srazily MiG-15UTI a MiG-15SB 30.sbolp letectva ČSLA. MiG-15UTI s osádkou kpt. Oldřich Sedláček a kpt. Jaroslav Mach letěl podle přístrojů po systému OSP. Na předletové přípravě byla stanovena výška letu 2 000 m. Pilot MiGu-15UTI zahlásil pouze průlet VPRS bez udání výšky. Zřejmě se podle předcházejícího pokynu řídícího létání domníval, že má provést odlet na výšce 1 500 m. Na této výšce byl v prostoru odletu roj MiGů-15. Číslo čtyři (kpt.(npor.?) Jiří Čermák) se na vstřícných kurzech srazilo s MiGem-15UTI. Výbuchem letounů všichni 3 piloti zahynuli. Trosky jednoho stroje dopadly na obytný dům, v němž zahynula jedna žena. Příčinou byla chyba řídícího létání - nedůsledné řízení a chyba pilotů - nedostatečné sledování vzdušného prostoru. Řídící létání neměl přehled o režimu letu MiGu-15UTI, navyžádal si jeho výšku, když ji osádka nehlásila a nevzal v úvahu roj v prostoru. Dále byly shledány nedostatky v předběžné přípravě.

27.3.1963 havaroval MiG-15bisR 47.pzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Josef Imrich.

20.6.1963 havaroval MiG-15 OVT. Zahynul pilot npor. Josef Dostál.

20.6.1963 havaroval MiG-15T OVT. Zahynul pilot por. Palo Šrotýř.

12.7.1963 havaroval MiG-15bis 2.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Vlastimil Martínek.

23.11.1963 havaroval MiG-15bis (3230) letectva ČSLA u letiště Mladá. Po startu a zasunutí podvozku se ozval silný výbuch v prostoru motoru. Objevil se dým v kabině, pilot kpt. Jaroslav Němec okamžitě přerušil vzlet a podvědomě sedal před sebe. Letoun dopadl 90 m za VPD a zastavil se na terénních překážkách 500 m za VPD. Letoun byl zničen, pilot lehce zraněn. Příčinou byla chyba technika, který zapomněl zkontrolovat uzavření kohoutu systému nouzového vysouvání podvozku, ten zůstal otevřen a tlak vzduchu z něj roztrhl nádrž hydraulické kapaliny, která vnikla do motoru.

6.2.1964 havaroval MiG-15UTI (2045) letectva ČSLA u obce Košická Belá. Při přechodu letounu ze stoupání do horizontálního letu došlo k poklesu otáček motoru. Posádka (npor. Michal Kmeť a npor. Radomír Sprátek) se katapultovala. Letoun byl zničen.

7.2.1964 havaroval MiG-15bis (3149) 2.sbolp letectva ČSLA (Bratislava - Malacky) v Karpatech. Pilot npor. Milan Hlídek plnil úkol - střelba a bombardování v noci. V prostoru Karpat se dostal nad oblačnost (6/8), pak začal klesat pod ní a narazil do Čertova kopce. Letoun byl zničen, pilot zahynul.

17.2.1964 se srazily dva MiG-15SB (1554, ) 18.sbolp letectva ČSLA u obce Sezemice. Dvojice MiGů (mjr. Jan Jeřábek, ev. č. 1554 a kpt. Jan Jurečka, ev. č. 1303) točili zatáčku na VPRS ve výšce 6 000 m QFE a čekala na pokyn navádění. V téže době se vracel npor. Jaroslav Pikal z navigačního letu na výšce 6 000 m. Před vstupem do prostoru se dvakrát hlásil ŘL, který ho neslyšel. Pokračoval na VPRS ve výšce 6 000 m a srazil se s MiGem mjr. Jeřábka. Oba letouny vybouchly a jejich trosky poškodily MiG kpt. Jurečky. Ten se chtěl katapultovat, ale nemohl odhodit poškozený kryt kabiny a opustil letoun bez katapultáže. Zranil se nárazem do ocasu, padák mu otevřel KAP. Všechny letouny byly zničeny. Kpt. Jurečka dopadl na zem v bezvědomí, mjr. Jeřábek a npor. Pikal zahynuli.

7.4.1964 havaroval MiG-15bis 28.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Zdeněk Hornych.

13.4.1964 havaroval MiG-15bis 2.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot por. Jan Valenta.

6.5.1964 havaroval MiG-15T OVT. Zahynul pilot npor. František Kakáš.

2.6.1964 havaroval MiG-15UTI 17.slp letectva ČSLA. Zahynuli piloti kpt. Stanislav Sládek a kpt. Oldřich Randák.

8.10.1964 havaroval MiG-15 2.lšp letectva ČSLA. Zahynul pilot svob. Pavel Bartoš.

15.3.1965 havaroval MiG-15SB 20.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. Rostislav Minks.

5.3.1965 havaroval MiG-15bis 47.pzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot npor. František Lelák.

22.7.1965 havaroval MiG-15UTI 11.slp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Tomáš Tomšík.

1.2.1967 havaroval MiG-15bisR 45.dpzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Vladislav Koumal.

20.8.1967 havaroval MiG-15bisR 47.pzlp letectva ČSLA. Zahynul pilot kpt. Miroslav Kinc.

3.5.1968 havaroval MiG-15bisR 47.pzlp letectva ČSLA v Mladé. Pilot npor. Ignác Fabián při návratu z nočního letu ohlásil náklon letounu doprava. Ve výšce 4 až 5 m nad VPD se letoun náhle naklonil doprava, vybočil o 45° a z výšky 10 m dopadl na pravé křídlo, převrátil se na záda a vybouchl. Pilot zemřel při převozu na ošetřovnu. Hořící trosky letounu zničily další dva MiG-15bisR na stojánce. Příčinou náklonu zřejmě byla závada na přečerpávání paliva z pravé přídavné nádrže. Předpis ukládal odhození obou nádrží, ale řídící létání povolil přistání s nádržemi, protože se to již několikrát povedlo. Hlavní příčinou bylo chybné uzavření zátky přídavné nádrže technikem.

25.6.1968 havaroval MiG-15bisR 30.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot mjr. Václav Samoël.

3.3.1969 havaroval MiG-15bis 34.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot pplk. Miroslav Kopáč.

16.7.1969 havaroval MiG-15UTI 8. slp letectva ČSLA u Ostravy. Pilot Ing. Vlastimil Navrátil a instruktor Ing. Vítezslav Nohel prováděli výcvikový let. Při návratu provedli sestup na letiště Mošnov a dostali pokyn dát přednost čtveřici letadel na přistání a proto provést zatáčku o 360° mimo osu přiblížení. To piloti provedli a dostali pokyn k provedení druhé zatáčky. V průběhu této zatáčky při rychlosti asi 300 km/h ve výšce asi 450 m vysadil motor. Instruktor převzal řízení a navedl letoun do volného prostoru. Piloti se katapultovali, letoun se však neočekávaně stočil doprava a dopadl na tovární halu železáren ve Vítkovicích, kde usmrtil dělnici a zranil dva dělníky, kteří na následky zranění později zemřeli. Příčinou bylo utržení náhonu palivového čerpadla.

6.8.1969 havaroval MiG-15bis 30.sbolp letectva ČSLA. Zahynul pilot mjr. František Klejna.

22.10.1969 havaroval MiG-15UTI VLU. Zahynul pilot kpt. Václav Loukotka a zahraniční pilotní žák.
 
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - zuNus Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 00:22
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 00:45
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Lukas.wz Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 00:47
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - zuNus Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 00:51
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 01:04
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - zuNus Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 01:30
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Kachna Zobrazit celý strom19. 08. 07 v 12:41
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Lukas.wz Zobrazit celý strom19. 08. 07 v 14:59
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Lukas.wz Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 00:46
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - anatolij Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 00:53
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - samo Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 01:36
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - jožo Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 09:23
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - anatolij Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 09:33
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - zuNus Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 10:40
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - jardaa Zobrazit celý strom19. 08. 07 v 15:43
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - samo Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 09:32
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Mike2811 Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 09:38
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - samo Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 09:50
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - zuNus Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 10:39
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - SONP Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 10:46
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Willhelm Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 10:48
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Lukas.wz Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 13:26
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - zuNus Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 13:43
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Migář Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 14:03
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Jirka Kallasch Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 21:37
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Lukas.wz Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 22:25
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - zuNus Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 23:50
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Míra Dušínůj Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 17:37
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - bumper Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 10:45
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Luboš Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 22:31
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Lukas.wz Zobrazit celý strom18. 08. 07 v 22:35
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Luboš Zobrazit celý strom20. 08. 07 v 19:34
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - zuNus Zobrazit celý strom20. 08. 07 v 23:40
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Luboš Zobrazit celý strom21. 08. 07 v 08:43
MIG 15 ? jak to vubec mohlo letat? - Švící Zobrazit celý strom19. 03. 09 v 18:45
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ