Typická situace je, že třeba s piperem Cubem pěkně dosednete na dráhu, pak chvíli jedete, pak chcete zastavit, v tom se letadlo začne točit na jednu stranu, já rudder na max proti smětu otáčení letadla, (je to vítr nebo ta vrtule?) letadlo se ale stejně nakonec převrátí a basta, CRASH...
Dneska si vyzkouším, jestli je to opravdu i při bezvětří, ale i když je vítr 5 uzlů za hodinu, což je myslím v USA limit pro piloty se základní licencí, tak by se nemělo stát, že se vám letadlo začne na runwazyi točít jako káča, nejhloupější mi to příjde s tak těžkým strojem jako je Spirit of St. Louis, jestliže trochu pofukuje, neumím si představit, že takový letadlo se bude na asfaltový runwayi točit jako blázen za svou vrtulí nebo ve větru, jdu to teď otestovat, ale kdyby v tom neudělal Microsoft chybu, tak by FSUIPC to nemusel napravovat, no ne?
Jinak má někdo ponětí, co ten neregistrovanej FSUIPC vlastně změní, když je nastavenej na DEFAULT?
Joystick mám Microsoft Precision s otáčecí rukojetí, kterou ovládám kormidlo. V FS 2002 jsem používal automatický kormidlo, protože jinak letadlo pořád padalo na jednu stranu a mě to nebavilo požád trimmovat, te´d už ale se dá s manualním ovládáním kormidla super lítat, až na to blbnutí na dráze.
Dík za tipy a já to jdu detailně otestovat. |
|