FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 21. 5. 2024, svátek má Monika Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Switzerland Pro - pomale nahravani Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Orto a mazání...   19. 2. 2008 / 12:12
Sněhulák   
to, že se orto "dlouho loaduje" po spuštění fsky je normální... pak ty Blurýs, blůrýs .-( -) , Toto jsi zkoušel.?????

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_mesg&forum=177&topic_id=356&mesg_id=356&page=2

Orto obecně má dost úskalí.. osobně vím, že to JDE.. kompl v profilu.. ted nějak často experimentuji s ortofotem.. lítám nad ním se realair spitfairem cca 350kt a s mazáním problém NEMÁM .-)) Pokud někde vidím lehce nedoostřenou texturu tak tam jen mrknu a cca 2s a je zaostřeno.. Trochu problém je, když se k tomu ortu přidá autogen .-( to už se trošilinku při tak velké rychlosti maže.. Když vezmu např. 142jku a tak si tak balónuji nad tím ortem těch 180kmh tak se to nemázne ani h... .-) a ta plocha orta je doost velká.. .-) Samo základním krokem je hardware.. RAMka aspoň 2gb a Ramka na VGA min 512.. Vliv výšky bych spíše viděl opačně.. čím seš výše, tím menší mipmapa (LOD) se použije... Takže jisté problémy jsou při extrémně rychlém proklesávání velké výšky...

ještě k tomu přidám osobní tip, který právě u mě problém mazání vyřešil:

- zalohuj si své scenery.cfg, a použij default cfgo po instalaci (pokud máš)..
- Mě osobně se osvědčilo si s tím pohrát - tedy prolézt všechny scenerky (a jejich obsah) co máš a roztřídit je do dirů dle layerů (hlavně pro přehlednost - přeci jenom těch 260 scenerek co mám už je maso .-)) U každé scenerky pak eventuálně odmazat prázdné diry TEXTURE (cely apod).. U ort taktéž je zcela jedno zda jsou textury přímo ve scenerce nebo v hlavním diru scenery/world/text... Dříl zde někdo tvrdil, že kvůli případným fallům fsa je dobré je mít tam.. Avšak třeba pro účel přenášení scenerek do nově nainstallých fsek je daleko lepší je mít přímo v konkrétní scenerce.. a rozhodně mi to nepadá..

Takto roztříděné pak přidat hromadně do scenery.cfg pomocí utilitky.. používám fs_scenery_manager_v1.4.zip z avsimu... Přeci jenom jak člověk do toho postupem těch roků cpe ty scenerky vrchem spodem tak prostě v scenery.cfg vzniká jakýsi brajgl.. Také všerůzné komerční scenerky kde instalátor automaticky přidává položky do scenery.cfg nejsou zrovna košér a dokáží ho dobře dodrbat.... Tento brajgl byl u mě problémem proč se mi scenérky mazaly... i komerční scenerky jsem natvrdo přešoupl do svýho diru.. U komerčních scenerek je jen potřeba zachovat prioritní řazení jednotlivých dirů.. Možné i je, že fska zrovna mooc nemá ráda, když načítá scenerky v jedné lokalitě v "antiinteligentním" sledu typu nejprve orto a pak přez něj načítá teprve srtm...

Prostě vytvořil jsem scenery.cfg nově, inteligentně řazené (což jsem měl celkem i před tím) a hle, orta se mazat PŘESTALY....

mé diry a zároveň layery po sobě:
- ultimate terrain
- 01 srtm
- 02 cely
- 03 orto
- 04 vfr objekty
- 05 malá vfr letištátka (LK.., LZ..)
- 06 ifr letištátka (LKPR, LKTB apod..)
- 07 komerční addony
- 08 Afcady

Hold žádná díra do světa to určitě není, snad třeba někomu toto pomůže vyřešit mazání orta..

Upozorním jen na scenerku Ústecko VFR, které obsahuje UTE cell 413-111 patch.. ten pokud se nepřesune do layerů cely tak pak např. zabraňuje zobrazení orta .-) však viz readme této scenerky .-)
 1x  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ