FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 8. 2025, svátek má Jáchym Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
"vectoring for ILS approach rwy13" Jeden příspěvek | Celý strom
"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 11:40
kutak
aaa... právě jsem poprvé slyšel na skeneru... "vectoring for ILS approach rwy13" je tak poprvé v užívání?
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 12:02
pilot_master   
kde by sa dali kupit take odposluchavacie zariadenia ? aky maju dosah kolko km ? neni to nezakonne ? kolko stoji taky najlacnejsi model?

Tomas
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 12:05
kutak
jsou tu a na jiných fórech stohy příspěvků o tom... pohledej
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 12:05
kuma   
Zkus pár odkazů tady doma, to už bude dostačující inspirace:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=207230&lan=0
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=198388&lan=0&style=2
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=192549&lan=0&style=2
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=170914&lan=0&style=2
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 12:04
kutak
nicméně je zajímavé, že v ATISu je stále vor/dme , přitom dispečeři je posílají na ILS

GOOD MORNING RUZYNE ATIS INFORMATION ROMEO 0935
VOR DME APPROACH
RUNWAY IN USE 13 TRANSITION LEVEL 60 RWY 24 AND 06 CLOSED METAR PRAHA ISSUED AT 09,30 WIND 150 DEGREES 6 KNOTS VARIABLE BETWEEN 110 AND 200 DEGREES VISIBILITY 10 KILOMETRES OR MORE SCATTERED 4 THOUSAND 5 HUNDRED FEET TEMPERATURE 10 DEWPOINT 3 QNH 1000 HECTOPASCALS NOSIG YOU HAVE RECEIVED ATIS INFORMATION ROMEO
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 12:26
Marky Parky   
No pokud mi neunikl nějaký NOTAM, tak je ILS 13 je papírově v provozu až od květnového AIRACu.
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 13:01
kutak
v ATISu to už změnili na ils.. tady to je

http://www.edisk.cz/stahni/34141/ils_rwy13.mp3_1.23MB.html
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 14:05
kutak
ted dokonce tohle

GOOD AFTERNOON RUZYNE ATIS INFORMATION KILO 1130 LLZ ONLY APPROACH RUNWAY IN USE 13

že by nefungovalo dobře?
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 21:10
FSPilot   
Sotva to namontujou, tak už to nefunguje [joke] Jsem zvědav, jak dopadne CAT II nebo III na LKMT Každý tvrdí něco jiného Překvapení bude už to, co z toho vypotí, jestli II nebo III a ještě větší, jestli to vůbec bude fungovat
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 22:15
com
Myslim si, ze se pouziva pouze LLZ, protoze pred antenami GP probihaji pozemni prace. Projizdejici bagry a nakladaky pred antenami ovlivnuji vyzarovani anteny a tim sestupovou rovinu.
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 14:51
Venousek
V návaznosti na to se nemohu nezeptat - dojde k nějakému updatu scenérky LKPR (aktuální RC1) v tomto ohledu? Díky za odpověď.
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 18:48
Marky Parky   
No v RC1 by ILS měl být. Nicméně pomalu (ale opravdu pomalu) se chystá RC2, která mimo jiné opět přidá kus pojezdové D, tu která se staví teď.
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 19:44
Venousek
Já ho v RC1 nemám. Nemůžeš mi prosím poslat správnej AFCAD? Mail by měl být v profilu...
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 20:23
Marky Parky   
Nemůžu, mám to teď rozkopané právě kvůli RC2. Prostě v RC2 bude a RC2 bude nejpozději s příslušným AIRACem.
 

"vectoring for ILS approach rwy13"   9. 4. 2008 / 20:34
Venousek
Dík za info...
 

OT : LKPR_ATIS recorded 0000utc   12. 4. 2008 / 02:30
DEJV
GOOD MORNING RUZYNE ATIS INFORMATION OSCAR 0000 LOCALIZER ONLY APPROACH RUNWAY IN USE 13 RWY IS WET
TRANSITION LEVEL 60 RWY 24 AND 06 CLOSED LIGHTS RWY13 ARE OUT OF SERVICE
METAR PRAHA ISSUED AT 00,00
WIND 260 DEGREES 22 KNOTS
VISIBILITY 10 KILOMETRES OR MORE
BROKEN 1 THOUSAND 4 HUNDRED FEET BROKEN 10 THOUSAND FEET
TEMPERATURE 12
DEWPOINT 8
QNH 0997 HECTOPASCALS
NOSIG YOU HAVE RECEIVED ATIS INFORMATION OSCAR

hehe jeste ze toho v noci lita opravdu malo
 

OT : LKPR_ATIS recorded 0000utc   12. 4. 2008 / 12:25
kutak
mnojo.. proč svítit taky jsem si toho všimnul, ale když sem se kouknul let. řád, tak je to logicky, když 5 hodin nemělo žádny letadlo přistát ani vzlítnout
 

OT : LKPR_ATIS recorded 0000utc   12. 4. 2008 / 14:03
DEJV
jojo taky sem koukal ze nic neleti , , ma to logiku to je fakt
 

OT : LKPR_ATIS recorded 0000utc   12. 4. 2008 / 20:15
Mike2811
Není ten vítr už na rwy 31 než na 13 ?
 

OT : LKPR_ATIS recorded 0000utc   12. 4. 2008 / 21:10
DEJV
tak ptakum to v noci nevadi
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ