| | | (NE)Zobrazovanie textur NOVA a VF_TREE - RIESENIE 19. 4. 2004 / 13:02 | |
| | Videl som tu zopar prispevkov, ze sa Vam pri niektorych sceneriach nezobrazuju textury, ale len biele plochy.
Ja som tento problem maval tiez, ale vyriesil som ho jednoducho a salamunsky.
Vacsinou sa jedna o textury NOVA alebo VF_TREE....atd.
Vsetky textury si dajte do adresaru \World\Texture.
Vyhoda je ze nemusite mat ku kazdej scenerii zvlast textury a tak nemate zapraskany hardisk zbytocne s rovnakymi texturami.
Teraz vzdy ked instalujem nejaku scenerku, tak kontrolujem ci sa v nej nenachadzaju textury, ktore uz mam v spominanom adresary. Ak su tam, preistotu ich overim, ci su rovnake (zatial vzdy boli
Po novom som si ich vsetky prekonvertoval do DXT formatu, cize zaberaju este menej miesta a trochu sa mozno aj zvysil vykon, kedze su v DXT formate.
Pokial autor zabudne tieto textury dat, nic sa nedeje, mate ich v hlavnom adresary a odtial sa vzdy natiahnu. 100% odskusane.
Takze GOOD LUCK!
|
| |
|
| | | Re: (NE)Zobrazovanie textur NOVA a VF_TREE - RIESENIE 19. 4. 2004 / 13:48 | |
| | Super musim vyzkouset mam par scenerek a tam je to dost osklivy ty bily ctverece.Ale kopirovat jsem je zkousel snad do vsech adresaru s texturama, nakonec je mam asi uplne vsude ale nezobrazujou se, tedy, ze by to byl problem toho DXT ? nevim teda vubec o co jde, ale jenom pro uplnost... to se dela nejakym tim imagetoolem ? nebo necim jinym ? mam si u toho davat na neco bacha, nebo je to "splachovaci" ? |
| |
|
| | | | Re: Re: (NE)Zobrazovanie textur NOVA a VF_TREE - RIESENIE 19. 4. 2004 / 14:22 | |
| | Ten DXT format si skusal pre vlastnu potrebu, ale nie je to podmienka. Chcel som len povedat, ze ked mam tie textury vo World\Texture, tak som ux nikdy nevidel bile plochy.
Co sa tyka DXT, tak zalezi, ci das DXT1 alebo DXT3, ja do toho moc nevidim, ale viem, ze ked su textury v DXT3 formate, musis mat aktivovane "Render to Texture"
|
| |
|
|