|  |  | ILS přiblížení 30. 3. 2009 / 19:56 | |
|  | zdravim chlapi mohli by ste mi někdo poradit jak se mam naučit lítat na iLS třeba v praze?? bo kdekoliv jinde nebaví mě to ručně podle voka ještě při bočáku je to na ho**o předem díky
|
| |
|
 |  |  | ILS přiblížení 30. 3. 2009 / 19:57 | |
|  | | |
|
 |  |  | ILS přiblížení 30. 3. 2009 / 20:03 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | ILS přiblížení 30. 3. 2009 / 20:17 | |
|  | lítám beechcraft super king air 300 |
| |
|
 |  |  |  |  | ILS přiblížení 30. 3. 2009 / 21:53 | |
|  | To máš jedno, princip je stejný Naladíš do NAV1 frekvenci ILSu, nastavíš COURSE a letíš Vše podstatné je v tom návodu  |
| |
|
 |  |  | ILS přiblížení 30. 3. 2009 / 21:55 | |
|  | u FS9 je to: FLYING LESSONS->Instrument Pilot->Lesson 2: The ILS Approach |
| |
|
 |  |  | ILS přiblížení 31. 3. 2009 / 15:13 | |
|  | Kristapána, vždyť ruční přistání za špatných podmínek je asi to nejzajímavější co se dá ze letsimu vyrazit.
Nadatlovat trať do gps, dostat se na hladinu a čumět hodinu na ubíhající pseudokrajinu, sklesat a automaticky přistát, to vše s autopilotem...mírně řečeno nic moč |
| |
|
 |  |  |  | ILS přiblížení 1. 4. 2009 / 09:07 | |
|  | Těžko říct, jak to pisatel myslel - jestli tak že ho to nebaví na ruku vůbec a chce to lítat na A/P mod APP, nebo jestli už ho nebaví čistě visual approach a chce si zkusit i přístrojové přiblížení ale stále na ruku. Pokud jde o tu druhou variantu, tak to není vůbec špatná myšlenka, z vlastní zkušenosti vím jak visual approach láká k prasárnám a že právě ruční nalétávání ILSka je super trénink na jemnou pilotáž pedály (či alespoň twistem) s protináklonem, práci s plynem a trimy atd. Až díky ručním pokusům s nalétnutím ILSu jsem se dostal kdysi dávno k tomu, že jsem vůbec začal studovat věci jako approach a landing konfigurace a rychlosti vs. váha vs. trim atd. Takže bych to předem takhle nezatracoval. |
| |
|
 |  |  | ILS přiblížení 1. 4. 2009 / 10:05 | |
|  | že mám k tomu aprílu dobrou náladu, tak jsem sem překopíroval svůj příspěvek z historie fóra:
1)najdi si ILS frekvenci pro danou runway, zapamatuj si i rwy heading
2) zadej do nav1 frekvenci ILS a nezapomeň frekvenci Nav1 aktivovat,
3)do okénka course na autopilotu zadej heading runwaye (u runwaye 32 to může být třeba 323)
4)na "druhem displayi" v letadle si zapni pohled "ILS"
5)podle pokynů ATC se nech dovést k localizeru (u boeingů taková fialová čárka), ta se začne přibližovat ke středu "obrazovky", jakmile se tohle bude dít, stiskni na AP tlačítko APP
6) nech se vést na přistání, dále se postup ještě liší od kategorie ILS, ale v defaultu FS2004 tě to nějak dovede na zem vždycky
*pozn.: úmyslně jsem některé výrazy dal do uvozovek, dalo by se to říci i jinak
ale jestli je to apríl, tak to se naštvu (ale nic neudělám, protože přes internet stejně nemůžu |
| |
|
 |  |  |  | ILS přiblížení 1. 4. 2009 / 18:13 | |
|  | | |
|
|