| | | AI ve vzduchu - to Marky 28. 5. 2004 / 17:08 | |
| | Bohužel , je to tak - AFCAD Ruzyně 2.1 , výška v základním souboru
AP951140.bgl zvednuta o 4 m - výsledek
|
|
| |
|
| | | Re: AI ve vzduchu - to Marky 28. 5. 2004 / 22:31 | |
| | Tak to jsi me nepotesil. Ale alespon vime na cem jsme... Dik.... |
| |
|
| | | | Re: Re: AI ve vzduchu - to Marky 28. 5. 2004 / 23:51 | |
| | Je to s největší pravděpodobností tak , že jednou prochází strom scenery odspodu a podruhé odshora. Když dáš kopii afcadu do scenery/world (viz Karlovo řešení problému) , je to OK, když disasembluješ AP95... nepamatuju si číslo , vyhodíš z něj přislušný airport , je to opět OK. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AI ve vzduchu - to Marky 29. 5. 2004 / 10:44 | |
| | To je docela logicke vysvetleni... - nabizi se nasledujici finta - mit na AFCADy specialni scenerku a tu mit ve Scenery Liborary dvakrat, jednou uplne vespod a jednou uplne nahore... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AI ve vzduchu - to Marky 29. 5. 2004 / 11:07 | |
| | Takhle to funguje , to mám vyzkoušený, přičemž tu co je dole nemusíš nijak opravovat , bere z ní skutečně jen výšku ( a teď si nejsem jist jesli náhodou ještě navaidsy) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: AI ve vzduchu - to Marky 30. 5. 2004 / 13:38 | |
| | Ještě poznámka k tomuto tématu, ideální řešení by bylo spáchat nějakej FrontEnd program , který by valoučil Defaultní letiště ze systému . Dkompilace a zpětná kompilace BGL-XML už chodí , řekl bych dost spolehlivě.
Vláďa |
| |
|
|