FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AI ve vzduchu - to Marky Jeden příspěvek | Celý strom
AI ve vzduchu - to Marky   28. 5. 2004 / 17:08
Cesmina
Bohužel , je to tak - AFCAD Ruzyně 2.1 , výška v základním souboru
AP951140.bgl zvednuta o 4 m - výsledek

img_forumn/r29782_1.jpg (x)
 

Re: AI ve vzduchu - to Marky   28. 5. 2004 / 22:31
Marky Parky   
Tak to jsi me nepotesil. Ale alespon vime na cem jsme... Dik....
 

Re: Re: AI ve vzduchu - to Marky   28. 5. 2004 / 23:51
Cesmina
Je to s největší pravděpodobností tak , že jednou prochází strom scenery odspodu a podruhé odshora. Když dáš kopii afcadu do scenery/world (viz Karlovo řešení problému) , je to OK, když disasembluješ AP95... nepamatuju si číslo , vyhodíš z něj přislušný airport , je to opět OK.
 

Re: Re: Re: AI ve vzduchu - to Marky   29. 5. 2004 / 10:44
Marky Parky   
To je docela logicke vysvetleni... - nabizi se nasledujici finta - mit na AFCADy specialni scenerku a tu mit ve Scenery Liborary dvakrat, jednou uplne vespod a jednou uplne nahore...
 

Re: Re: Re: Re: AI ve vzduchu - to Marky   29. 5. 2004 / 11:07
Cesmina
Takhle to funguje , to mám vyzkoušený, přičemž tu co je dole nemusíš nijak opravovat , bere z ní skutečně jen výšku ( a teď si nejsem jist jesli náhodou ještě navaidsy)
 

Re: Re: Re: Re: Re: AI ve vzduchu - to Marky   30. 5. 2004 / 13:38
Cesmina
Ještě poznámka k tomuto tématu, ideální řešení by bylo spáchat nějakej FrontEnd program , který by valoučil Defaultní letiště ze systému . Dkompilace a zpětná kompilace BGL-XML už chodí , řekl bych dost spolehlivě.

Vláďa
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ