FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problem s LandClass 2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Problem s LandClass 2004   29. 5. 2004 / 14:42
ing.pavel.svoboda
1/ Dotaz: prosím tě, co myslíš tím "LandClass2004" ?
2/ možné vysvětlení:
Když se použjí jako addony "Celly" tvořené v Ground 2k4, od našich kolegů, kteří použili při kreslení širokých silnic texture č. 1162 a 1163, /které mají mít autogenní doprovod č 2 - telegrafní stoupy/, tak se zřejmě díky nejaké chybě G2k4 potom tyto sloupy v FSce objevují i zcela mimo ty silnice a v hojném množství.
Mimochodem, když jsem spouštěl první !!! verzi cell417-113, tak díky tomuto efektu bylo nepoužitelné LKPD a zároveň mi kvůli vykreslování těch sloupů klesalo FPS až na 1,7 !!!
možná řešení:
a/ při tvorbě v G2k4 NEPOUŽÍVÁM silnice 1162 a 1163, nýbrž 1159 a 1158, /u dálnice - čili dělené- ten autogen - ty bilboardy nevadí /
b/ když "hraju FS" s těmi hotovými Celly se sloupy u silnic, zamezím ve své FS2004 ,jejich vykreslování:
-otev5u soubor c:\program files\FS2004\terrain.cfg
-najdu sekci [Texture.1162] a ev .další ,
- v nich odmažu řádek Vector autogen = 2
-pochopitelě tu uložím ...

Skutečně, ten strašný pokles FPS jak v 417-113 tak už v 414-114, se zcela odstranil tímhle 2/b/.

 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ