| | | Hmmm! 29. 5. 2004 / 10:57 | |
| | | |
|
| | | Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 11:37 | |
| | whooops |
| |
|
| | | | Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 12:09 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 12:31 | |
| | Na to , že je to jen skelet , má na tom webu pěknou sledovanost
42023 když jsem se díval já
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 14:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 16:27 | |
| | Jo, kráva jako prase ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 16:32 | |
| | Tak se rozhodni, kráva nebo prase? )
Bud je to malá kráva, tak potom tele nebo přerostlé prase. ))) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 20:23 | |
| | No, to je tak: prase je jednotka velikosti. Kráva je sama o sobě velká a když ji ještě vynásobíš prasetem, tak máš přesnou velikost Airbusu A380, viz. obrázek ) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 21:15 | |
| | To zase bude mrtvejch....tohleto když s sebou flákne do pole...
PS: Nepříjde vám podvozek nějakej houžvičkovitej? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 21:45 | |
| | Ono je to díky moderním materiálům myslím lehčí, než B747! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 22:06 | |
| | vypada to spis ze tam jeste nejake ty podvozkove nohy přibydou..
Bud jak to ma 747 takze jeste o dve a nebo A340 o jednu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 22:14 | |
| | To bych neřekl, to by je tam dali už rovnou. Pochybuji, že by zkoušeli jestli to něco nevydrží. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 23:00 | |
| | ...ještě tam nejsou ani motory..
Je to asi 2 roky co jsem videlv LK fotku jak testovali podvozek na A380..
(nejaky zatezovy zkousky podvozku nebo co)
a byla tam konfigurace stejne jako ma B747...
Ale treba si to rozmysleli ))))
Kazdopadne to bude fesak.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 29. 5. 2004 / 23:24 | |
| | sem koukal na homepage a jenom preco to vypada ze tasm jeste neco pridelaj... |
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 30. 5. 2004 / 06:47 | |
| | Je to volake hrbate |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 31. 5. 2004 / 21:51 | |
| | Tak to vidíte, měl jsem asi tušení správné.
aždopádně jsem slyšel, že každý z motorů má mít fantasticky malou spotřebu paliva (přepočteno na kg). jenom pro pořádek, jaký tam budou montovaný motory? Před časem jsem viděl studii se šesti motory, je to podle vás reálné? Default má mít snad 4, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm! 31. 5. 2004 / 22:34 | |
| | Jasne ze to ma mit 4 motory....
(zatim) jsou dve ruzne konfigurace ..
bud 4x GE/PW GP7200 kazdy s tahem 81500 liber
nebo 4x Rolls Royce Trent 900 kazdy s tahem 80000 liber |
| |
|
|