FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Export GMAX =>FS2K4 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Export GMAX =>FS2K4   11. 6. 2004 / 20:13
Dalibor
ono je to při exportu pomocí Gmax SDK 2004 tošičku jinak, pluginy nechej klidně v původním adresáři Gmax/gamepack/fs2004/plugins co ale musíš udělat, je zazálohovat si původní Gmax.ini a pugins.ini potom je přepsat .ini soubory z SDK vlasní export probíhá ve dvou fázích, nejprve se vyexportuje samotný objekt, potom otevřeš vygenerovaný soubor s názvem který jsi zadal objektu a doplníš v něm souřadnice a odstraníš tagy před a za souřadnicemi, jsou to ty šikmé závorky a rovnítka, potom z příkazového řádku spustíš bglcomp.exe (musí být i s bglcomp.xsd ve stejném adresáři co objekty)a doplníš patřičné údaje, všechno to máš popsané přímo v SDK, chce to jen pročíst...
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ