| | | Export GMAX =>FS2K4 8. 6. 2004 / 20:52 | |
| | Nainstaloval jsem Gmax a Gamepack SDK. Zkopíroval jsem makemdl.exe a FSModelExp.dle do GMAXu, V GMAXu jsem nastavil jednotky na 1 unit = 1 m, ve WIN jsem změnil desetinný oddělovač na tečku. Vytvořím nějaký patvar v GMAXu, dám export a objeví se mi tato chyba : MakeMDL XML Error. MSXML4.DLL could not be loaded. Config files won´t be read. Můžete mi prosím někdo poradit. |
| |
|
| | | Re: Export GMAX =>FS2K4 8. 6. 2004 / 20:57 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Export GMAX =>FS2K4 11. 6. 2004 / 18:40 | |
| | Doinstaloval jsem, ale pořád mi to píše stejnou chybu. Ten soubor tam zkrátka není. Když ho tam zkopíruju ručně tak mi při exportu Make MDL jenom problikne jako kdyby proběhl export. A to je všechno. Pokud otevřu přímo Make MDL tak mi nenabízí možnost umístění, takže opět nic. Něco mám asi někde blbě nainstalovaný a nebo dělám v něčem chybu. Akorát nevím co a kde. Už se s tím peru dva večery a nic. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Export GMAX =>FS2K4 11. 6. 2004 / 20:13 | |
| | ono je to při exportu pomocí Gmax SDK 2004 tošičku jinak, pluginy nechej klidně v původním adresáři Gmax/gamepack/fs2004/plugins co ale musíš udělat, je zazálohovat si původní Gmax.ini a pugins.ini potom je přepsat .ini soubory z SDK vlasní export probíhá ve dvou fázích, nejprve se vyexportuje samotný objekt, potom otevřeš vygenerovaný soubor s názvem který jsi zadal objektu a doplníš v něm souřadnice a odstraníš tagy před a za souřadnicemi, jsou to ty šikmé závorky a rovnítka, potom z příkazového řádku spustíš bglcomp.exe (musí být i s bglcomp.xsd ve stejném adresáři co objekty)a doplníš patřičné údaje, všechno to máš popsané přímo v SDK, chce to jen pročíst... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Export GMAX =>FS2K4 12. 6. 2004 / 11:24 | |
| | Díky za radu. Jdu to pokoušet. |
| |
|
|