FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textura pre mesta II. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR   15. 6. 2004 / 12:33
palander
Dakujem, za link. Tieto data su uz v poriadku. Sice musim urobit nove action ale hlavne ze to pojde. Tak nakoniec budu na download zvlast na SK a zvlast na CZ. Skoda len ze na tejto stranke maju mapu rozdelenu na jednotlive bloky (125x125 pix) a v okne pre mapu sa dost tazko triafa na jednotlive casti pri kopirovani cez clipboard do Photoshopackej mriezky. Je to dost pracne z zlozit celu mapu mesta . Ale ked to uz budete mat, potom je to uz len brnkacka... . V tomto sa mi viac pacia data na atlas.sk. Su väcsie (450x350 pix) a pri posuvani sa to posuva presne o pol obrazu. Ide to celkom rychlo. Akonahle budem mat pre Vas CZ-action hotove mozem poslat demo este pred dokoncenim tutorialu. Predpokladam aspon minimalnu gramotnost v Photoshope. V tutoriale to bude samozrejme podrobne popisane aj pre laikov. Zatial Dakujem alls za reakcie. Ahoj

Marcel Pison - palander

PS: Napadla ma este jedna vec. Mozno by sa dalo nieco vymysliet aj na urychlenie tvorby CELLs vektorovou metodou. Kedze pracujem ako grafik pouzivam celkom zaujimave softy. Ak by si dokazal vydolovat vektorove data napriklad z *.ai alebo *.eps alebo napis ktory graficky format by si vedel spracovat. Postupovat by sa dalo podobne. Skusil by som vytvorit cierno-biele masky na jednotlive casti (cesta, rieka, jazero,dedina,les,...) z bitmap a nasledne by sa to dalo vektorizovat napr. v Adobe Strimline. Ten sa da celkom dobre nastavit ci sa maju traceovat linie alebo plochy atd... Takto separatne pripravene data sa daju naimportovat do graf. softu ak je AdobeIlustrator, Macromedia Freehand alebo Corel odkial sa uz da zvolit format na export. Ak by niektory exp. format svojou strukurou pripominal cast BGLC z groundu ktora popisuje tvar vektoru, mozno by vedel nieco vymysliet ako to vyuzit. Ak ta nieco napadne daj vediet. Mozem ti potom pripravit par demo dat podla zelania.
 
Textura pre mesta II. - palander Zobrazit celý strom11. 06. 04 v 08:49
Textura pre mesta II. - palander Zobrazit celý strom11. 06. 04 v 14:44
Textura pre mesta II. - palander Zobrazit celý strom11. 06. 04 v 14:51
Textura pre mesta II. - Marky Parky Zobrazit celý strom11. 06. 04 v 15:30
Textura pre mesta II. - Dalibor Zobrazit celý strom11. 06. 04 v 22:14
Textura pre mesta II. - Latom Zobrazit celý strom12. 06. 04 v 16:17
Textura pre mesta II. - Ray Zobrazit celý strom12. 06. 04 v 18:13
Textura pre mesta II. - Karel Dvořák Zobrazit celý strom12. 06. 04 v 21:23
Textura pre mesta II. - Ray Zobrazit celý strom13. 06. 04 v 15:15
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - ing.pavel.svoboda Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 02:32
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - palander Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 09:26
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - Marky Parky Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 10:07
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - palander Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 11:00
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - Marky Parky Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 11:07
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - palander Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 11:54
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - Marky Parky Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 13:15
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - palander Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 15:27
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - Vláďa Stoje Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 20:15
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - palander Zobrazit celý strom15. 06. 04 v 12:33
Textura pre mesta II. - Formát vektorů... - Marky Parky Zobrazit celý strom15. 06. 04 v 17:19
Textura pre mesta II. - Formát vektorů... - Vláďa Stoje Zobrazit celý strom16. 06. 04 v 22:54
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - ing.pavel.svoboda Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 20:46
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - Ray Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 23:53
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - Marky Parky Zobrazit celý strom15. 06. 04 v 07:05
Textura pre mesta II. - Obarvení B/W orthofoto ČR - Ray Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 09:38
Textura pre mesta II. - jurco Zobrazit celý strom14. 06. 04 v 13:04
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ