FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Hustota lesa v autogenu Jeden příspěvek | Celý strom
Hustota lesa v autogenu   6. 7. 2009 / 13:02
Hantal
Ak sa ti stale ta orto textura zobrazuje v AGenT ako cierny stvorec , plati to , co ti napisal Honza Marek. Musis si stiahnut programcek DXTbmp ( toto klucove slovo zadaj do Google a mozes to stiahnut aj hned z prveho odkazu ). Nainstaluj a uvidis , ze ked si potom otvoris prislusny stvorec , uz sa ti ta bitmapa zobrazi korektne.
Neskor mozes DXTbmp pouzit aj na tvorbu vodnych ploch na orto textury ( aby si nemal na orte iba farebny flak , ale vodu s odleskami ). To sa robi pomocou Alpha kanalov a cca mesiac dozadu sa to tu na fore dost rozsiahle preberalo, vid. http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=301822&lan=0
K tomu postupu este dodam , ze tu zeditovanu ( ciernobielu ) texturu musis ulozit ako "extended bitmaps" - DXT1
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ