FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Porucha BAW A320 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Porucha BAW A320 (PMDG mi urobil vcera to iste)   26. 7. 2004 / 08:35
Vita Zenisek
Jsou 2 moznosti. Bud muzes pouzit starter - technika zvana "crossbleed"(bezi ti druhy motor, nejsem si jist zdali muzes pouzit i APU) anebo techniku "Vetrneho mlynu" (windmill).
Aby jsi se mohl rozhodnout co pouzit, k tomu slouzi takove zajimave grafy, na kterych je vyska v ose y a rychlost v ose x. Ty grafy vypadaji jinak pro -300 a 500 a jinak pro -700/800/900.
Pro modely 300 a 500 by jsi nemel pouzivat crossbleed, pokud je N2 vyssi nez 15%

At uz se rozhodnes tak ci onak, mel bys:
-Stahnout plyn na tom startovanem motoru
-Startovaci paku do polohy cuttoff

Dale pro crossbleed
-Pack switch u startovaneho motoru off
-Isolation valve switch AUTO
-Duct presure MINIMUM 30 PSI. Kdyz je potreba, muzes si pridat na fungujicim motoru aby jsi toho dosahl.
-Ignition select switch BOTH
-Start switch GRD, po dosazeni 15% N2 (300/500) nebo 11%N2 (700-900) dalsi krok
-Startovaci paka IDLE. Melo by to nabehnout.

Pokud pouzijes windmill, tak je to jednodussi
-Start switch FLT
-Startovaci paka IDLE. Melo by to nabehnout.

Poznamka na konec nemam to odzkouseny na PMDG.
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ